尋日lunch食完lunch, 同馮小姐係萬寧見到water 2隻洗面嘢, 我就話而家減到70.4好平, 因為呢幾個月我都有留意呢支嘢都係84.x, 點不知馮小姐答我: 嘩, 70.4咁貴呀, 早嗰輪佢打比我話會員價比我五十幾蚊咋!
..........妖~ 我頂佢!!!
自從馮小姐個仔消化系統唔好透氣唔暢順, 跟住又腸胃炎, 然之後佢老公發燒完又再燒, 跟住又到佢感冒氣管炎, 今日就紅眼症, 由過年前到而家就不停咁去睇dr!
突然今日係到諗, 佢平時咁自私, 有平嘢又唔益人咁又點啫, 睇左個幾月醫生, d孤寒錢咪又係要搵出嚟, 抵佢咁Q自私!!!
最可憐係個仔, 有個唔識愛錫佢既老母, 細細個就要成日睇 e 生, 好可憐!
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 10:24:00]佢d人諗嘢好一個迷, 你話佢唔理個仔佢又唔係唔理, 但係又唔多緊張咁! 不過我覺得佢好似只不過係睇錢緊要d, 因為個仔有咩事又要去睇dr, 睇完之後就番嚟同我講睇左幾多百, 好肉赤!
我想問一樣嘢,係咪每一次你話個件物品抵,之後佢會話比你聽價錢平過你?
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 10:25:00]咁又唔係每一樣嘢, 因為佢唔係樣樣嘢都買得起!
我懷疑佢自卑心作怪
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 10:36:00]我都覺得有架, 因為佢好似怕人地話佢咁, 但係又要死要撐!
所以,佢口中的平過你嘅價錢,我開始唔相信
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 10:41:00]咁呢樣我又信佢喎, 因為佢個人好死板架, 唔識作嘢嚟吹水架!
係咪架???你因住佢扮豬食老虎呀)))
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 11:05:00]如果佢真係咁醒, 有著數唔出聲, 又唔會爆嚮口囉, 再加上佢咁講出嚟, 都發覺唔到人地可能會嬲佢!!!
如果我係佢, 我一定唔會爆出嚟囉! 等佢成世都唔知啦!
我覺得呢個人唔簡單,唔好接近佢咁多為妙,小心小心~~~
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 14:29:00]我覺得佢個人自私得嚟仲要蠢到加零一!!!
唔好比佢傳染比你呀~~~
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 14:49:00]你話佢d蠢菌定係自私菌先?!
ALL
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 15:05:00]如果有藥係食左蠢d, 有時我都想食............
自私! 對其他人我就做唔出, 但係對佢就已經係喇!
有時扮蠢都係我生活一部份,蠢蠢地煩少好多嘢,(奸笑中)
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 17:33:00]我都想扮下!