2011年3月3日 星期四

好唔想呀~


今日食完lunch之後, 就送左呢三部機嚟喇!


真係好唔想寄比個死人客住, 因為我同佢講過要兩三個星期先有, 不過老闆尋日就已經同我講左兩次: 聽日好寄比人地喇! 同埋同佢講, 話送比佢啦, 唔好等佢寄左錢過嚟先講喇!


 


5 則留言:

  1. 比咗個好人客先囉
    [版主回覆03/04/2011 12:31:00]個好客嘅老公會3月尾係深圳, 到時約佢老公比佢呀!
    不過, 你知唔知我咁樣拎去過關得唔得架???
     

    回覆刪除
  2. 呢層真係唔敢答你,3部電話都唔算多啫,不過問下海關好啲~~~
    [版主回覆03/04/2011 16:29:00]攞就攞一部啫, 唔係三部! 因為個死人客嗰兩部就寄比佢!

    回覆刪除
  3. 你看看, 好似要比稅
    http://www.review33.com/chat/index.php?topic=45101027161439&page=1
     
    [版主回覆03/05/2011 10:29:00]我都覺得要比, 我諗要偷雞!

    回覆刪除
  4. 唓!!!一部就唔怕啦~~~
    [版主回覆03/05/2011 10:30:00]一部都費事比人捉嘛, 好瘀架!

    回覆刪除
  5. 你公司咁好既, 送比個客....
    [版主回覆03/06/2011 14:31:00]係我老闆豪啫~

    回覆刪除