2011年3月10日 星期四

多謝, 老公!

老公之前中左六合彩, 就當然應該唔少得我嗰份啦! 尋日就去左金鋪買左隻介子喇!


隻介子全部都係碎鑽, 我好鐘意, 因為個design 好特別, 好有古典味!


自從結左婚之後, 真係好少收禮物喇, 唔知係唔係耐左, d 男人就係咁嘅呢~ 


6 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月14日 上午8:28

    我羨慕呀 ~
    [版主回覆03/14/2011 23:47:00]我老公五年都唔逢一潤架!

    回覆刪除
  2. 你都買D嘢送俾佢啦!
    [版主回覆03/15/2011 09:58:00]我問左佢想要咩喇, 不過佢答我唔知!

    回覆刪除
  3. 嘩!!!好SWEET呀)))你老公好鍚你呀)))
    [版主回覆03/15/2011 09:59:00]你老公錫你多d ! 我老公又冇同我切切圖, 又唔會呢到倍我去, 嗰到又倍我去! 又唔會去唔同地方同我食嘢!

    回覆刪除
  4. 人呢...永遠都唔知足嘅 我想要物質多啲喇
    [版主回覆03/15/2011 10:21:00]我唔係架, 如果佢對我好, 我一世捱窮都得架!

    回覆刪除
  5. 哈,你真係講得輕鬆~~~你有無試過窮過先...
    [版主回覆03/15/2011 10:57:00]更係有啦, 我識我老公嗰時, 窮到褲都穿呀!

    回覆刪除
  6. 噢!!!原來你試過窮,我都試過窮,我而家好窮~~~咁唔好要再捱窮都抵啦)))
    [版主回覆03/15/2011 11:15:00]你成日咁買嘢, 就知你唔窮啦, 一係你就買嘢買窮囉  !
     

    回覆刪除