http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
老公之前中左六合彩, 就當然應該唔少得我嗰份啦! 尋日就去左金鋪買左隻介子喇!
隻介子全部都係碎鑽, 我好鐘意, 因為個design 好特別, 好有古典味!
自從結左婚之後, 真係好少收禮物喇, 唔知係唔係耐左, d 男人就係咁嘅呢~
我羨慕呀 ~[版主回覆03/14/2011 23:47:00]我老公五年都唔逢一潤架!
你都買D嘢送俾佢啦![版主回覆03/15/2011 09:58:00]我問左佢想要咩喇, 不過佢答我唔知!
嘩!!!好SWEET呀)))你老公好鍚你呀)))[版主回覆03/15/2011 09:59:00]你老公錫你多d ! 我老公又冇同我切切圖, 又唔會呢到倍我去, 嗰到又倍我去! 又唔會去唔同地方同我食嘢!
人呢...永遠都唔知足嘅 我想要物質多啲喇[版主回覆03/15/2011 10:21:00]我唔係架, 如果佢對我好, 我一世捱窮都得架!
哈,你真係講得輕鬆~~~你有無試過窮過先...[版主回覆03/15/2011 10:57:00]更係有啦, 我識我老公嗰時, 窮到褲都穿呀!
噢!!!原來你試過窮,我都試過窮,我而家好窮~~~咁唔好要再捱窮都抵啦)))[版主回覆03/15/2011 11:15:00]你成日咁買嘢, 就知你唔窮啦, 一係你就買嘢買窮囉 !
我羨慕呀 ~
回覆刪除[版主回覆03/14/2011 23:47:00]我老公五年都唔逢一潤架!
你都買D嘢送俾佢啦!
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 09:58:00]我問左佢想要咩喇, 不過佢答我唔知!
嘩!!!好SWEET呀)))你老公好鍚你呀)))
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 09:59:00]你老公錫你多d ! 我老公又冇同我切切圖, 又唔會呢到倍我去, 嗰到又倍我去! 又唔會去唔同地方同我食嘢!
人呢...永遠都唔知足嘅 我想要物質多啲喇
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:21:00]我唔係架, 如果佢對我好, 我一世捱窮都得架!
哈,你真係講得輕鬆~~~你有無試過窮過先...
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:57:00]更係有啦, 我識我老公嗰時, 窮到褲都穿呀!
噢!!!原來你試過窮,我都試過窮,我而家好窮~~~咁唔好要再捱窮都抵啦)))
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 11:15:00]你成日咁買嘢, 就知你唔窮啦, 一係你就買嘢買窮囉 !