http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢幾日真係周身唔得閑! 星期三放工去買過張膠墊, 買下滕滕 party d 玩嘢; 星期四晚同奶奶d親戚食飯; 星期五晚放工去玩具反斗城買禮物比滕滕, 跟住等滕滕瞓左覺, 我就開始新一輪嘅番新工程-牆! 今日見完客, 夜晚同同學食飯, 食完飯番到嚟就又開始繼續我嘅番新工程!
整番好d爛牆, 就開始佈置喇!
雖然唔係整d咩嘢, 不過希望滕滕聽朝起身見到會有驚喜啦!
同平時有少少唔同,對於小朋友來講已經係好開心架啦![版主回覆03/22/2011 11:34:00]佢見到d波波反應冇咁大, 見到條banner先開心呀!
有兩個波波掛咗係牆,滕滕有無喊呀?[版主回覆03/22/2011 11:35:00]有呀, 佢要我攞落嚟比佢呀, 地下有都唔肯!
估唔到bb都會固執[版主回覆03/22/2011 14:14:00](Empty)
24孝媽媽![版主回覆03/25/2011 15:04:00]都ok啦, 其實好多媽咪都好錫佢自己仔女嘅! 生得佢出, 就更係想佢開心啦!
好mama[版主回覆03/25/2011 15:05:00]一般好啦 ! 如果佢唔曵, 我就仲好呀 !
同平時有少少唔同,對於小朋友來講已經係好開心架啦!
回覆刪除[版主回覆03/22/2011 11:34:00]佢見到d波波反應冇咁大, 見到條banner先開心呀!
有兩個波波掛咗係牆,滕滕有無喊呀?
回覆刪除[版主回覆03/22/2011 11:35:00]有呀, 佢要我攞落嚟比佢呀, 地下有都唔肯!
估唔到bb都會固執
回覆刪除[版主回覆03/22/2011 14:14:00](Empty)
24孝媽媽!
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 15:04:00]都ok啦, 其實好多媽咪都好錫佢自己仔女嘅! 生得佢出, 就更係想佢開心啦!
好mama
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 15:05:00]一般好啦 ! 如果佢唔曵, 我就仲好呀 !