尋日同今日番工, 係巴士站都見到呢兩個男人, 其中一個係到眼望望! 唔係啤我嗰隻呀, 而係見到靚女嗰隻眼望望喎(), 當然我更係唔會理佢啦!
今朝巴士出奇地少人, 我居然有得坐埋邊d位, 而之後, 有個男人坐左係我隔離, 就算係九龍灣、觀塘差不多落晒人, 坐我隔離個男人都冇走開, 一直同我一樣, 坐到去總站!
落左車之後, 我發現原來坐係我隔離個男人就係望我嗰個嘅其中一個, 因為佢企左係到, 對住我笑!
吖! 真大膽! 我個樣咁惡死都唔驚! 居然仲對住我笑! 如果聽日仲見到佢, 我就會問佢有咩咁好笑!!!
靚唔靚仔先?
回覆刪除[版主回覆03/16/2011 10:47:00]靚仔, 下次就唔會問佢笑咩啦!
話比你老公知, 等佢緊張下你啦
回覆刪除[版主回覆03/16/2011 10:48:00]我老公就真係唔多擔心, 因為佢知道我一定會對付呢d人!
係,最緊要靚唔靚仔先?
回覆刪除[版主回覆03/16/2011 10:49:00]其實從來我都唔係好鐘意靚仔! 因為通常真係靚仔嗰d, 都自以為事! 如果我鐘意, 就唔會撰我老公啦!
如果係靚仔咪傾下計囉
回覆刪除[版主回覆03/16/2011 12:49:00]oh, sorry! 我好耐儉架!!! 唔多同陌生人講嘢架!!!