2011年3月3日 星期四

one, two, three..........

滕滕而家每逢餵食, 走埋嚟想食我食緊嗰d嘢, 我就會要佢講一大堆嘢先比佢食, 因為我都想佢講嘢講得多d, 所以每次都要佢講: 肉肉, 好味! good! 媽媽, i love u!


每逢佢想上我張床, 我都要佢跟住我講: one, two, three, four.........ten! 媽媽, i love u!


所以整下整下, 佢就自己成日係到講: one, two! one two! 九唔答八都講one, two一餐, 每逢想上我床, 佢就自己好醒目咁講: one, two!


因為佢次次自己口 up up都只係講one, two, three 之後就唔講喇, 不過尋日佢自己無啦啦就係到念口黃咁講: 快(five), 識(six), 焚(seven), eight, nine, ten!


滕滕豬, 你真係叻叻, 冇白費媽me 嘅心機呀!!!


5 則留言:

  1. 好咯,叻叻呀~~~ bb呢個時候吸收知識,你教佢多啲嘢,一得閒就帶佢出大自然學習新事物,對佢黎講都係好事黎架...
    [版主回覆03/04/2011 10:43:00]真係吸得好快架, 因為有個星期日做百年好合, 古天樂鬧鄭秀雯八婆, 滕滕就跟住講: "霸 bo"!
     

    回覆刪除
  2. 咁都係播佢啲碟比佢睇好過喇~~~
    [版主回覆03/04/2011 12:27:00]因為上次係預備就嚟瞓, 我+滕滕+老公一斉係張床到hea一陣就熄電視, 點不知就咁啱比佢聽到呢兩個字喇!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月3日 晚上8:19

    叻仔!
    係 wor! 點解無教我個仔講 "i love u" 呢?! 等我返去又教先!
    [版主回覆03/04/2011 12:28:00]係呀, 快d教佢啦! 我而家成日都要滕滕同我講 i love u 架  !

    回覆刪除
  4. 佢學到重點至叻吖嘛,哈哈
    [版主回覆03/06/2011 14:30:00]真係又幾重點喎~

    回覆刪除
  5. hahahaha.........不如你比d 錄音佢聽下
    [版主回覆03/06/2011 14:30:00]我成日都已經訓導佢, 放左工不停咁講架喇!

    回覆刪除