終於都等到喇, 等到老公有時間一斉去同滕滕玩! 其實都唔係等, 因為老公尋晚都係番通宵今朝先番, 瞓左兩個鐘就起身出發喇!
帶滕滕去dinesyland, 佢好似識d又唔識d, 見到micky就會係到大叫高呼, 同佢睇3D影片, 成日都唔係好肯帶副超, 佢唔係好知道D影像係出左嚟, 但係有時又睇得好入神喎!
原本想睇埋煙火先走架, 不過老公冇乜瞓過, 佢話個頭好痛喎, 所以6點幾就走左喇!
感覺上好似嘥料囉, 咁早就走, D嘢又未玩晒, 老公又好似冇乜mood咁! 不過滕滕就好開心囉, 因為去到四點幾, 滕滕好眼瞓, 一坐係到就即刻合埋眼, 跟住又再好快咁醒晒四圍整嘢, 總之就唔放過每分每秘! 直到六點幾走嗰時, 佢就真係頂唔順喇, 嫲嫲買左車車比佢, 我見佢咁眼瞓就攞走啦, 滕滕知道冇左, 就攰到喊到冇力, 只係得個冇聲合住眼嘅喊樣咋 !
爸爸, 嫲嫲 & 滕滕個面形都好似 ~ 走失都唔怕認唔到呀!
回覆刪除[版主回覆03/30/2011 14:46:00]有d朋友又話滕滕個面形似我嘅?! 乜唔係架???
滕滕著黑色衫,大個咗好多呀,但都係 - 型
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 14:15:00]嗰年黑色衫係好薄嘅針織冷衫嚟, 唔係好凍就啱著喇!
你係咪特登同埋老公襯埋黑色架?
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 15:03:00]你唔講, 我都冇為意喎!
哈哈哈,一家人都好型
回覆刪除[版主回覆03/31/2011 15:24:00]都唔係好型啫...........
一家好温馨喎!我都想帶囝囝去呀!
回覆刪除[版主回覆04/03/2011 01:40:00]記得去之前幾個月, 好教定亞仔d公仔喇, 例如micky mouse嗰d呢! 滕滕就係見到佢地痴左線呀!
我囝囝唔聽教,佢依家叫我同佢爸爸同一個稱呼"媽媽",都唔知道點解會咁架!
回覆刪除[版主回覆04/04/2011 11:26:00]我個滕滕之前都係咁, 佢地貪玩, 係咁架! 不過佢專登叫錯, 好好笑呀!