2011年3月28日 星期一

Go, go Disneyland!

終於都等到喇, 等到老公有時間一斉去同滕滕玩! 其實都唔係等, 因為老公尋晚都係番通宵今朝先番, 瞓左兩個鐘就起身出發喇!


帶滕滕去dinesyland, 佢好似識d又唔識d, 見到micky就會係到大叫高呼, 同佢睇3D影片, 成日都唔係好肯帶副超, 佢唔係好知道D影像係出左嚟, 但係有時又睇得好入神喎!






原本想睇埋煙火先走架, 不過老公冇乜瞓過, 佢話個頭好痛喎, 所以6點幾就走左喇!


感覺上好似嘥料囉, 咁早就走, D嘢又未玩晒, 老公又好似冇乜mood咁!  不過滕滕就好開心囉, 因為去到四點幾, 滕滕好眼瞓, 一坐係到就即刻合埋眼, 跟住又再好快咁醒晒四圍整嘢, 總之就唔放過每分每秘! 直到六點幾走嗰時, 佢就真係頂唔順喇, 嫲嫲買左車車比佢, 我見佢咁眼瞓就攞走啦, 滕滕知道冇左, 就攰到喊到冇力, 只係得個冇聲合住眼嘅喊樣咋   !


 


6 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月29日 晚上9:47

    爸爸, 嫲嫲 & 滕滕個面形都好似 ~ 走失都唔怕認唔到呀!
    [版主回覆03/30/2011 14:46:00]有d朋友又話滕滕個面形似我嘅?! 乜唔係架???

    回覆刪除
  2. 滕滕著黑色衫,大個咗好多呀,但都係 - 型
    [版主回覆03/31/2011 14:15:00]嗰年黑色衫係好薄嘅針織冷衫嚟, 唔係好凍就啱著喇!

    回覆刪除
  3. 你係咪特登同埋老公襯埋黑色架?
    [版主回覆03/31/2011 15:03:00]你唔講, 我都冇為意喎!

    回覆刪除
  4. 哈哈哈,一家人都好型
    [版主回覆03/31/2011 15:24:00]都唔係好型啫...........

    回覆刪除
  5. 緣份BB已駕到2011年4月1日 上午11:49

    一家好温馨喎!我都想帶囝囝去呀!
    [版主回覆04/03/2011 01:40:00]記得去之前幾個月, 好教定亞仔d公仔喇, 例如micky mouse嗰d呢! 滕滕就係見到佢地痴左線呀!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2011年4月3日 上午11:46

    我囝囝唔聽教,佢依家叫我同佢爸爸同一個稱呼"媽媽",都唔知道點解會咁架!
    [版主回覆04/04/2011 11:26:00]我個滕滕之前都係咁, 佢地貪玩, 係咁架! 不過佢專登叫錯, 好好笑呀!

    回覆刪除