http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋晚老公番夜班, 滕滕就會同我一斉瞓, 瞓到半夜, 滕滕成個爬過嚟黐住我同我講: "喊呀! 喊呀!"
滕滕而家一喊, 就會係咁同人講"喊呀! 喊呀!" 話比人知佢喊緊! 所以尋晚滕滕爬過嚟黐住我話比我知佢喊, 我就知佢發惡夢喇! 所以我跟住就拍佢, 叫佢唔使驚! 拍下拍下, 又瞓番喇!
個感覺好得意, 滕滕識得話我知, 佢發惡夢!
佢地咁細個, 真係唔明點解有惡夢發架? 我時時諗, 發咩夢會咁驚? 驚到喊呢![版主回覆03/19/2011 10:53:00]之前騰騰發開囗夢講車車,所以我估佢地都係發下D夢,例如玩同比我地鬧之類卦!
喊都要講???[版主回覆03/19/2011 10:49:00]BB想人呵番錫番嘛!
咁直接喊咪得囉[版主回覆03/19/2011 10:56:00]佢地而家識表達嘛!
佢地咁細個, 真係唔明點解有惡夢發架? 我時時諗, 發咩夢會咁驚? 驚到喊呢!
回覆刪除[版主回覆03/19/2011 10:53:00]之前騰騰發開囗夢講車車,所以我估佢地都係發下D夢,例如玩同比我地鬧之類卦!
喊都要講???
回覆刪除[版主回覆03/19/2011 10:49:00]BB想人呵番錫番嘛!
咁直接喊咪得囉
回覆刪除[版主回覆03/19/2011 10:56:00]佢地而家識表達嘛!