http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
已經好似冇咩辦法, 個鞋柜已經買左d嘢嚟click 住到門, 隻豬仔就整甩佢, 攞晒d鞋盒出嚟玩!
個工人又攞左d膠紙嚟黐住度門, 又比隻豬仔"meet"甩! 幼膠紙唔得, 咪搵封箱膠紙囉, 但係都比隻豬仔"meet"出嚟! 長長短短都係咁"meet"出嚟!
今日, 又見佢攞左我d鞋出嚟, 仲要著上腳呀, 你真係頂佢唔順! 我見到佢攞我d鞋出嚟玩, 我咪打番屋企囉, 佢一聽到電話嚮, 就即刻"ching"住對鞋急急腳咁走入房喇!!!
唉~ 我都唔知仲有咩方法可以整住度門, 唔比佢開到!!!
你去宜家傢俬買個啲門櫃安全鎖啦[版主回覆03/17/2011 15:04:00]宜家傢俬...........好遠............唔方便.............要搵一日先可以去..........
你去宜家傢俬買個啲門櫃安全鎖啦
回覆刪除[版主回覆03/17/2011 15:04:00]宜家傢俬...........好遠............唔方便.............要搵一日先可以去..........