2011年3月20日 星期日

Happy Birthday, my lovely Nigel!

今朝滕滕未出房, 就已經睇到條 banner 喇, 一出到房見到成地波波, 都不知幾鬼開心! (做亞媽做左咁多嘢, 都係想見到呢一刻啫!)






原本今日以為會玩得好開心、好爽, 但係家姐同豆豉成四點幾先到, 玩得一陣就話要走喇, 表姐佢地出左去觀禮, 觀完佢老公又要番屋企睇一陣馬仔, 攪到成五點幾先到喎, 一嚟到, 就要好快速咁切cake!




個cake 好靚呀, 係自家制嘅, 多謝張雪球呀, 睇見佢個blog post過出嚟, 我就搵呢位syc204 ~ Darling 同我整一個喇!







切完cake, 跟住就三秒三就走喇, 因為book左六點鐘食飯, 出左門口先發現原來成set party嘅帽呀、玩具呀, 唔記得攞出嚟用, 仲有, 最重要就係禮物都冇攞出嚟拆, 全部放晒係間房到!


食完飯行左一陣商場就跟住番緊屋企, 滕滕就好似謝晒咁!





待續...........


5 則留言:

  1. Happy Birthday TO Nigel~~~
    記得每天錫錫媽媽呀! 有個好媽媽為您準備一個驚喜開心生日 Party!
    [版主回覆03/21/2011 16:44:00]thank you! thank you!
    其實都唔係準備左好多嘢咋, 出年我想仲多嘢玩d呀!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月21日 凌晨2:08

    Happy Birthday!    不枉媽咪花心機, 見滕滕都好開心!
     
    [版主回覆03/21/2011 23:03:00]佢真係一起身嗰下好開心, 仲係到叫架 , 好傻豬!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年3月21日 上午11:32

    Happy Birthday !Happy Everyday!
    媽媽花咗咁多花神,緊係開心到跳起啦!
    [版主回覆03/22/2011 11:33:00]咁佢又冇跳起, 只係尖叫啫!

    回覆刪除
  4. 生日快樂啊, 快高長大, 最緊要聽晒啊媽話!
    [版主回覆03/22/2011 11:32:00]多謝! 多謝!

    回覆刪除
  5. 好開心呀,你個仔唔只型,仲好招積,
    [版主回覆03/22/2011 11:33:00]好招積咩  ???

    回覆刪除