今朝滕滕未出房, 就已經睇到條 banner 喇, 一出到房見到成地波波, 都不知幾鬼開心! (做亞媽做左咁多嘢, 都係想見到呢一刻啫!)
原本今日以為會玩得好開心、好爽, 但係家姐同豆豉成四點幾先到, 玩得一陣就話要走喇, 表姐佢地出左去觀禮, 觀完佢老公又要番屋企睇一陣馬仔, 攪到成五點幾先到喎, 一嚟到, 就要好快速咁切cake!
個cake 好靚呀, 係自家制嘅, 多謝張雪球呀, 睇見佢個blog post過出嚟, 我就搵呢位syc204 ~ Darling 同我整一個喇!
切完cake, 跟住就三秒三就走喇, 因為book左六點鐘食飯, 出左門口先發現原來成set party嘅帽呀、玩具呀, 唔記得攞出嚟用, 仲有, 最重要就係禮物都冇攞出嚟拆, 全部放晒係間房到!
食完飯行左一陣商場就跟住番緊屋企, 滕滕就好似謝晒咁!
待續...........
Happy Birthday TO Nigel~~~
回覆刪除記得每天錫錫媽媽呀! 有個好媽媽為您準備一個驚喜開心生日 Party!
[版主回覆03/21/2011 16:44:00]thank you! thank you!
其實都唔係準備左好多嘢咋, 出年我想仲多嘢玩d呀!
Happy Birthday! 不枉媽咪花心機, 見滕滕都好開心!
回覆刪除[版主回覆03/21/2011 23:03:00]佢真係一起身嗰下好開心, 仲係到叫架 , 好傻豬!
Happy Birthday !Happy Everyday!
回覆刪除媽媽花咗咁多花神,緊係開心到跳起啦!
[版主回覆03/22/2011 11:33:00]咁佢又冇跳起, 只係尖叫啫!
生日快樂啊, 快高長大, 最緊要聽晒啊媽話!
回覆刪除[版主回覆03/22/2011 11:32:00]多謝! 多謝!
好開心呀,你個仔唔只型,仲好招積,
回覆刪除[版主回覆03/22/2011 11:33:00]好招積咩 ???