2011年3月22日 星期二

潮語!

滕滕呢排不停咁問嘢, 唔係乜都問喎, 只係問: 爸爸呢? 媽媽呢? 婆婆呢? 媽媽呢? 爸爸呢? 婆婆呢? 爸爸呢? 媽媽呢? 爸爸呢? 婆婆呢?...........


每問一次,都要答架,咁即係:


滕:爸爸呢?


媽:番工!


滕:媽媽呢?


媽:係屋企!


滕:婆婆呢?


媽:係屋企!


滕:爸爸呢?


媽:番工!


滕:婆婆呢?


媽:係屋企!


   。


   。


   。


   。


問完再問,答完再答,答左再問,問左再答,一係唔問,一問就問九十幾次,尤其係臨瞓前,原因可能係佢唔想瞓。。。。。。


4 則留言:

  1. 你下次問返佢,滕滕呢?
    [版主回覆03/25/2011 15:02:00]我更係有問佢啦, 不過佢每次都只係對住我笑, 要我講: "係屋企!" 佢先再跟我講多一次! 跟住之後又繼續問喇! 頂佢唔順  !

    回覆刪除
  2. 好頂喎,我仲以為問:滕滕呢? 之後佢會唔再問添...哈哈哈
    [版主回覆03/25/2011 15:27:00]佢可以一路問, 問足好多次都唔厭架!!!

    回覆刪除
  3. 你放心喇, 仲有排問呀...
    [版主回覆03/26/2011 13:58:00]我都想呀, 問啦, 問啦!

    回覆刪除
  4. 咁通常會問到幾時至會停架?似唔似啲阿媽哦啲仔女咁呀?
    [版主回覆03/26/2011 14:00:00]佢問到有時我真係要佢瞓啦, 先同佢講: "得喇! 得喇! 好快d瞓啦, 好夜喇!" 跟住就轉身瞓唔理佢, 咁佢就收聲架喇!

    回覆刪除