http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕呢排不停咁問嘢, 唔係乜都問喎, 只係問: 爸爸呢? 媽媽呢? 婆婆呢? 媽媽呢? 爸爸呢? 婆婆呢? 爸爸呢? 媽媽呢? 爸爸呢? 婆婆呢?...........
每問一次,都要答架,咁即係:
滕:爸爸呢?
媽:番工!
滕:媽媽呢?
媽:係屋企!
滕:婆婆呢?
。
問完再問,答完再答,答左再問,問左再答,一係唔問,一問就問九十幾次,尤其係臨瞓前,原因可能係佢唔想瞓。。。。。。
你下次問返佢,滕滕呢?[版主回覆03/25/2011 15:02:00]我更係有問佢啦, 不過佢每次都只係對住我笑, 要我講: "係屋企!" 佢先再跟我講多一次! 跟住之後又繼續問喇! 頂佢唔順 !
好頂喎,我仲以為問:滕滕呢? 之後佢會唔再問添...哈哈哈[版主回覆03/25/2011 15:27:00]佢可以一路問, 問足好多次都唔厭架!!!
你放心喇, 仲有排問呀...[版主回覆03/26/2011 13:58:00]我都想呀, 問啦, 問啦!
咁通常會問到幾時至會停架?似唔似啲阿媽哦啲仔女咁呀?[版主回覆03/26/2011 14:00:00]佢問到有時我真係要佢瞓啦, 先同佢講: "得喇! 得喇! 好快d瞓啦, 好夜喇!" 跟住就轉身瞓唔理佢, 咁佢就收聲架喇!
你下次問返佢,滕滕呢?
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 15:02:00]我更係有問佢啦, 不過佢每次都只係對住我笑, 要我講: "係屋企!" 佢先再跟我講多一次! 跟住之後又繼續問喇! 頂佢唔順 !
好頂喎,我仲以為問:滕滕呢? 之後佢會唔再問添...哈哈哈
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 15:27:00]佢可以一路問, 問足好多次都唔厭架!!!
你放心喇, 仲有排問呀...
回覆刪除[版主回覆03/26/2011 13:58:00]我都想呀, 問啦, 問啦!
咁通常會問到幾時至會停架?似唔似啲阿媽哦啲仔女咁呀?
回覆刪除[版主回覆03/26/2011 14:00:00]佢問到有時我真係要佢瞓啦, 先同佢講: "得喇! 得喇! 好快d瞓啦, 好夜喇!" 跟住就轉身瞓唔理佢, 咁佢就收聲架喇!