2011年3月1日 星期二

煩惱的青春期!

梓祐今年已經係中二喇, 話咁快就已經14歲喇, 其實當佢讀中一嗰時, d性情都已經開始改變!


有次約左同佢嫲嫲去飲茶, 嫲嫲買左個毛公仔比滕滕, 因為滕滕要我抱, 所以叫梓祐幫我攞一陣啫, 佢就話唔好, 怕撞到同學比人見到喎! 而且而家嫲嫲講多句梓祐都同嫲嫲講得喇, 唔使講咁多啦!


上個星期同舊同事食飯講開小朋友嘅青春期, 我就問佢個女有冇d咩唔同, 個舊同事就好sad 咁話更係有啦, 仲有成日都鞋口鞋面呀! 個舊同事都未夠40, 都仲係一個後生媽咪啦, 又唔長氣, 講嘢又溫柔, 佢個女都嚴佢煩呀, 你話死唔死吖!


同老公講左佢地d青春期嘢, 老公就係咁捉住滕滕嚟咀, 話而家唔咀多d, 第時你想咀佢, 佢都未必比你咀!


咁又係呀, 青春期都係10歲左右, 而且而家仲越嚟越早熟, 所以計計下, 即係滕滕仲有7-8年比我地咀?! OMG!


 


 


3 則留言:

  1. 係啦,點解青春期就會覺得屋企人特別煩呢?我個時都係咁架喎~~~
    [版主回覆03/03/2011 10:59:00]唔係只係你啦, 我同d同學傾番呢d嘢, 佢地個個都係咁, 所以呢d就係人喇!
    十幾歲: 青春期
    幾十歲: 更年期
    死前: 回光反照期

    回覆刪除
  2. 仲有反叛期嘅之後過渡期囉
    [版主回覆03/03/2011 11:25:00]係呀! 係呀! 係呀!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月3日 凌晨1:58

    我青春期既時候覺得人生好無謂, 仲同 d 同學講我 18歲就會自剎死 ga la。最後, 梗係無咁做喇 ~ ha ha ha
    [版主回覆03/04/2011 12:44:00]嘩~ 咁你青春期都好激下喎!!!

    回覆刪除