http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
星期日出左去睇皮褸, 本身都冇住有驚喜架, 因為居然有紫色撰!
間嘢係家姐個朋友介紹, 本身係做皮衣皮草, 聽聞係因為佢地做批發之餘, 仲做多D貨嚟自己賣, 所以佢賣D價錢真係唔貴, 現成(如果著得落)就九百, 訂做就千三!
見到件紫色就更係睇下啱唔啱著啦, 不過著左上身就有小小迫迫地囉! 老闆話其實而家都係季尾喇, 如果想睇斉款就要九月, 不過三月都會多小小啦!
好! 一於係咁話, 我三月睇一次, 九月又再睇!
黑色皮褸會唔會型啲呀)))[版主回覆03/02/2011 10:22:00]黑色.........我得唔會型得好多, 又唔多特別呢~ 你有冇興趣呀? 佢話訂做有顏色撰架!
哈哈哈,有可能有可能,哈哈[版主回覆03/02/2011 15:15:00]真係好期待, 好期待!
九月先去睇...[版主回覆03/03/2011 10:38:00]我尋日先講緊, 仲要等多幾個月先有得買!
九月好快到架咋,你睇下你個仔大得幾快...[版主回覆03/03/2011 11:24:00]真係好快.........快到我都唔想見到佢大得咁快!
咁又唔好,快高長大嘛[版主回覆03/03/2011 16:46:00]快高長大固然係好, 不過佢而家好得意, 我唔想d時間過得咁快呀!
咁盡量多啲同佢相處囉~~~[版主回覆03/04/2011 10:36:00]我都已經比晒佢啦, 但係都仲覺得唔夠!
你尋晚去咗街=.=[版主回覆03/04/2011 12:30:00]唔好咁啦, 好耐都唔去一次咁耐咋, 只係行左一陣就去食嘢咋! 仲有, 好多時都係 fast walk!!!
咁又係,自己都要抖下氣嘅~~~[版主回覆03/06/2011 14:33:00]抖氣就唔多使, 但係止痕就要囉 !
其實,你一個星期,有無得自己去一次街行下架?[版主回覆03/08/2011 13:05:00]之前同財仔有路嗰個工人就有, 一至兩個星期去一次, 不過抄左佢之後就冇啦, 跟住嗰個都反晒眼啦! 而家呢個稍為正常d我先放心行開下咋!
黑色皮褸會唔會型啲呀)))
回覆刪除[版主回覆03/02/2011 10:22:00]黑色.........我得唔會型得好多, 又唔多特別呢~
你有冇興趣呀? 佢話訂做有顏色撰架!
哈哈哈,有可能有可能,哈哈
回覆刪除[版主回覆03/02/2011 15:15:00]真係好期待, 好期待!
九月先去睇...
回覆刪除[版主回覆03/03/2011 10:38:00]我尋日先講緊, 仲要等多幾個月先有得買!
九月好快到架咋,你睇下你個仔大得幾快...
回覆刪除[版主回覆03/03/2011 11:24:00]真係好快.........快到我都唔想見到佢大得咁快!
咁又唔好,快高長大嘛
回覆刪除[版主回覆03/03/2011 16:46:00]快高長大固然係好, 不過佢而家好得意, 我唔想d時間過得咁快呀!
咁盡量多啲同佢相處囉~~~
回覆刪除[版主回覆03/04/2011 10:36:00]我都已經比晒佢啦, 但係都仲覺得唔夠!
你尋晚去咗街=.=
回覆刪除[版主回覆03/04/2011 12:30:00]唔好咁啦, 好耐都唔去一次咁耐咋, 只係行左一陣就去食嘢咋!
仲有, 好多時都係 fast walk!!!
咁又係,自己都要抖下氣嘅~~~
回覆刪除[版主回覆03/06/2011 14:33:00]抖氣就唔多使, 但係止痕就要囉 !
其實,你一個星期,有無得自己去一次街行下架?
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 13:05:00]之前同財仔有路嗰個工人就有, 一至兩個星期去一次, 不過抄左佢之後就冇啦, 跟住嗰個都反晒眼啦!
而家呢個稍為正常d我先放心行開下咋!