之前淘左件外套番嚟比亞媽, 不過細得济, 所以我問表姐, 不如問下表妹要唔要啦, 表姐一聽到就話: "你問佢, 佢一定同你要, 如果佢個仔唔啱著, 佢都一定搵人同你要左佢!"
同一時間, 馮小姐見到件褸都幾正, 佢又話佢都想睇下佢個姑奶個仔啱唔啱, 如果啱就佢要! 係我個角度, 如果有人同我要左件褸, 我就唔使SEND番去比個賣家換, 嘥左運費啦, 所以我就比左馮小姐攞番去, 又問我表妹要唔要啦! 係我一問表妹嗰時, 佢二話不說就即刻話好, 佢同我要左佢! 吖~兩姐妹就真係兩姐妹, 表姐話佢點都會同我要左佢, 真係喎! 不過, 我唔想攞嚟攞去, 就最好係馮小姐要啦, 所以我叫表妹睇下個SIZE OK 唔OK先!
真係瘦田冇人耕, 耕開有人爭! 表妹打比我, 聽唔到冇接, 所以我就打比馮小姐問佢點, 佢就第一時間話OK, 佢要! 真好! 唔使攞嚟攞去喇! 表妹就冇喇!
尋日去表叔到拜年, 太空人一号表弟出現! 佢話佢就嚟係HTC番工! HTC!!! 我就更係第一時間問佢買機有冇DISCOUNT啦, 因為我係HTC個FANS嚟架嘛! 表妹聽到我咁問, 佢就又好HIGH咁問佢細佬:
表妹: 我問想下而家嗰部新機要幾多錢呀? 呢有WI-FI嗰部呀???
我: 而家好多幾都有WI-FI 架啦!
表妹: 唔係呀! 最新嗰個MODEL 呀, 我要有WI-FI架!
表弟: 而家出嗰D機部部都有WI-FI架! WI-FI 都已經好耐架啦!
表妹: 係咩? 咁最新嗰部要幾多錢呀?
表弟: 咁即係咩MODEL 呀?
表妹: .............
其實我真係唔係好明! 自從表妹係幾年前出現番之後, 佢同以前唔同左好多, 以前佢係唔會同D亞嬋FD, 又唔會同D亞婆講嘢, 樣衰D嘅佢都表現得好討厭(男人除外), 仲要去埋彿堂同D師奶亞嬋交流! 起初, 我真係以為佢變左, 但係原來只係一部份! 我唔明就係唔明在, 佢而家已經信左彿, 但係點解個人仲係咁假!
好似我同表姐講嘢, 佢又要扮知道, 又要好似好了解我, 而家同表弟講手機, 佢又好似同我一樣好留意HTC! 表姐已經成日話佢想同我FD, 但係佢誠信已經破左產, 佢講乜我都唔會再信佢, 更何況冇可能好似以前感情咁好啦! 我唯一頂佢唔順, 就係我講乜, 佢都好BUY 我!
如果佢真係咁了解我, 佢應該知道我最憎D人就係, 人講乜佢都話係, 都話好!
咁你咪當多一個護法係你身邊囉,無壞嘅...
回覆刪除[版主回覆02/07/2011 23:23:00]護乜鬼嘢法吖, 擺明係擦我啦, 我最憎!
唔好憎啦,咁佢有無見佢個仔呀?
回覆刪除[版主回覆02/08/2011 19:47:00]冇! 佢問一句都冇! 唔知係唔係因為佢有自知知明, 知道自己冇面目面對個仔!
咁佢知唔知你對佢個仔好好呀?
回覆刪除[版主回覆02/10/2011 22:37:00]佢應該知! 因為佢係FB到有ADD我, 佢會睇到D相!
咁呢樣又唔奉承你嘅?
回覆刪除[版主回覆02/11/2011 12:00:00]佢有自知知明啦! 邊敢講, 邊敢問呀!
又話全世界阿媽一定鍚佢地啲仔女嘅?好慘呀,出返黎都唔見個仔
回覆刪除[版主回覆02/11/2011 13:09:00]佢邊有面目面對個仔吖! 佢當初咁忍心係個仔面前執嘢走!!!