2011年2月26日 星期六

過到關喇~ 過到關喇~

滕滕呢個月開始識講好多嘢喇, 例如巴士, 的士, 起身, 開, 都識講喇, 而且有時都可以講到詞語, 終於係兩歲前過到關喇(我諗)!


自從上次發完燒之後, 佢而家一埋嚟就篤落我個鼻哥窿到講: nose, 篤落隻眼到講: eyes, 下下都篤落嚟!  仲有, 佢記得knees, toes, 同埋 head潻!


人地講話發燒就=發育, 唔通發埋個腦???


 


4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月27日 晚上8:21

    (Empty)
    [版主回覆02/28/2011 12:24:00]因為歲半番健康院, 佢講嘢唔pass呀!

    回覆刪除
  2. 熙熙夠成日篤我隻眼, 野野都唔細力架, 但就乜都唔講><
    [版主回覆02/28/2011 17:17:00]熙熙對你好好喇, 只係篤你隻眼, 滕滕篤入個鼻哥窿之後就篤眼, 篤完眼就篤入個口到, 即係張自己d鼻c放入去自己個口到食...........

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年2月28日 上午11:13

    我個囝囝剛開始識講的時候係咁講,一日叫好多次媽媽,但依家大大下就乜都唔肯講,死啦,佢到時候一定唔pass啦!
    [版主回覆03/01/2011 11:07:00]咁你又唔好擔心住, 因為佢地睇心情, 一時一樣嘅呢~
    起碼你個仔仔係識講先啦, 唔同我個滕滕嗰時, 講都唔識講呀!

    回覆刪除
  4. 恭喜你呀,不過男仔係遲講嘢啲嘅
    [版主回覆03/01/2011 11:07:00]多謝呀! 心情真係放鬆左架, 因為起碼佢講嘢唔係真係有問題先吖!

    回覆刪除