2011年2月18日 星期五

終於都痴完!

滕滕尋日已經食完藥喇, 其實如果唔係DR話一定要食晒, 我諗我唔會比佢食咁耐, 因為佢過左D咳比我之後, 佢就好似冇咩事咁!


今晚番到嚟, 入屋第一句問: "今日你曵唔曵呀?" 個工人二話不說係廚房走出嚟: "今日唔曵呀, 乖乖地!"


OH, 居然話滕滕乖乖地! 真係開心都嚟唔切! 個工人跟住話滕滕可能真係食左藥嘅問題, 因為佢今日冇咩咬嘢喇, 又冇咩發癲, 又冇好肉緊咁!


如果真係, 個DR開D藥真係好勁下, 攪到滕滕痴左咁多日!


2 則留言:

  1. 好番就好嘞! 出面真係勁多人感冒呀!
    尋日有個男人咳都唔蓋住個咀, 向住我兩公婆行過來. 真係多得佢唔少呀! 好彩頂得住冇事咋.
    [版主回覆02/19/2011 12:05:00]d人真係好賤, 咳就蓋住個死人口啦, 驚死傳染唔到比人咁!!!

    回覆刪除
  2. 無事就好喇,咁你又點呀?好返未呀?
    [版主回覆02/19/2011 12:05:00]我? 我都唔知我好番未, 好似好番, 但係耐唔中又有小小鼻水, 但係平時又冇咩事喎! 我諗仲有小小卦~

    回覆刪除