2011年2月18日 星期五

只係一句話!

係FB只係一句話, 原來就可以另到人諗到咁多嘢! 係FB到睇到某人嘅一句話, 就另到我火都嚟, 係FB到講左句話: 你唔配!


BLOG友一睇我個BLOG, 就知我講某某人!


老公舊同事個老婆打比老公問, 係唔係佢講左D咩另到我誤會! 誤會? 更係有啦, 如果唔係, 佢點會以為我係FB到話佢啫! 再加上熙媽講左一句: "我睇你個BLOG睇到我火滾!", 就使到舊同事個老婆去睇我個BLOG, 申延到以為我係話佢不知所謂!


FB嘅魔力真係勁, 唔怪得個創辦人發到豬頭咁啦!


不過, YAHOO都好好, 因為可以BLK住D BLOG, 只有BLOG友先可以睇到!


4 則留言:

  1. 你我都有份另到facebook發揚光大
    [版主回覆02/19/2011 12:16:00]係呀! 不過個創辦人勁好多!

    回覆刪除
  2. facebook創辦人成為咗風雲人物喇, 真係要多得我哋呀wakaka...
    [版主回覆02/21/2011 14:37:00]就係你一句話, d人一窩風咁入去我個blog到睇!!!

    回覆刪除
  3. 咁係D人身有屎定作賊心虛先???
    [版主回覆02/22/2011 15:37:00]你話呢~

    回覆刪除
  4. 作賊心虛多...屎佢哋日日身上都有喇!
    [版主回覆02/26/2011 22:17:00](Empty)

    回覆刪除