2011年2月6日 星期日

一個迷II

人總有八卦嘅時候, 自從表妹出現番, 佢居然帶埋個仔出嚟, 仲要成5/6歲架喇!


第一時間, 我個腦就諗: 既然你走左去又再生一個, 咁仲咩你要拋棄梓祐! 如果你覺得生仔係一種負累, 所以先拋棄家庭, 拋棄屋企, 拋棄個仔, 咁我就明白點解當年你會咁忍心比梓祐睇住你執嘢走! 但係你而家又再生多個, 仲要已經咁大, 咁即係你走左冇幾耐就同人生啦! 咁我真係好唔妥你個為人囉!


表叔年尾生日, 食生日飯順便做埋團年! 往往大日子食飯, 例如做冬, 過年, 表叔生日(表妹老豆), 佢老公都唔會出現! 就算表妹已經蒲番頭幾年, 總共我只係見過佢老公都只係兩次, 而其中一次, 係前表嬸出殯! 而佢老公, 我地而家稱佢為太空人二号!


呢位太空人二号真係好一個迷! 因為真係百思不得其解, 點解大時大節都話要做嘢嘅??? 我同表姐講, 如果佢老公個老闆係西人, 咁年初一二三就一定有得放, 如果佢老闆係唐人, 咁年初一二三四五六, 可能唔止! 冇可能年年都話要做嘢! 仲有, 唔止大時大節, 過時過節都一定唔見人, 所有係FB D 相, 一D都冇佢個太空人份! 表妹話, 而家要搵錢, 要襯住而家搵多D, 搵得幾多得幾多! 但係, 我又真係唔係好明, 咁既然表妹講到佢個太空人咁多嘢做, 老闆咁睇佢老公, 佢老公搵咁多錢, 點解成身都係A貨????


其實真係唔使講咁多, 因為乎之欲出~


 


2 則留言:

  1. 咁大空人二號仲乜要匿埋唔見人嘅?
    [版主回覆02/07/2011 23:20:00]所以我地跟本就覺得太空人二号有老婆囉!

    回覆刪除
  2. 關係越黎越複雜
    [版主回覆02/08/2011 19:45:00]都係我地覺得啫~ 不過呢個答案我諗佢自己最清楚!

    回覆刪除