2011年2月17日 星期四

中國情人節~

尋日老公同我講, 佢同同事夾份買六合彩中左3獎! 所以今晚OT都唔O喇, 話同我出去食飯!


同朋友講開, 原來今日係中國情人節, 唔知點解就覺得老公無啦啦話同我出去食飯, 就係想補番星期一情人節嗰餐!


原來諗去去西貢食扒, 不過見老公食左藥個人勁high, 就改番去黃金海岸食! 黃金其實都冇咩食架喇, 嚟嚟去去都係嗰幾間, 所以橫掂想食扒, 我地就撰左間法國餐廳喇!


食完飯番到屋企都係8點3, 但係一入屋就唔見左滕滕, 原來個工人同佢入左房瞓!


都痴線! 8點就入房瞓!!! 唯一原因就係個工人見我地未番, 想滕滕快d瞓, 瞓左佢可以早d沖涼! 唔使好似平時咁九點半入房攪到咁夜!


滕滕一見到我地番嚟, 雖然對眼me埋左小小, 不過一出房門, 佢個咀角就may may 咁笑, 奸到死, 咁即係話佢都唔想瞓住啦!


4 則留言:

  1. lucky money~~~
    [版主回覆02/18/2011 12:38:00]通常呢d lucky money 會洗得好快!

    回覆刪除
  2. 嘩 ! 3 獎 … 好開心吖 !
    你個姐姐 9點幾入得房咪算早嘞!我個姐姐差唔多 11點先可以入房,我成日由 10點幾催佢入房,e+ 我都費鬼事催佢,佢自已鍾意幾時入就幾時入 @@
    [版主回覆02/20/2011 15:13:00]5/6個人夾架, 如果2/3個人就會開心好多囉~
    其實我覺得同我打工, 都幾舒服架, 又唔係好辛苦, 所以我都唔明之前嗰個仲咩咁唔想做!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年2月20日 上午10:03

    總之有獎就開心啦!用晒啲錢都唔心痛啦!
    [版主回覆02/21/2011 14:28:00]咁大個人都未試過, 更係開心啦!

    回覆刪除
  4. wah 咁好r....記得捐d 比人:)...
    啊仔早d 訓都好既, 不過怕佢半夜起身就煩
    [版主回覆02/21/2011 14:29:00]我而家都要佢九點半就入房喇, 不過因為有瞓晏覺, 所以就算個工人咁早"的"佢入去, 都未必瞓得著啦!

    回覆刪除