星期六開始, 我已經覺得比我隻手掂過嘅電腦都死!
星期六晚, 老公用完電腦冇熄機, 我就走去熄, 不過熄唔到之後我就強行關機, 自始之後, 個notebook 就開唔番!
尋日係公司想up-load d 相上fb, 一入張sd card, 公司個腦又想死, 好彩等左好耐先可以最終入番window! 不過, 每次開機都要等好耐!
尋晚, notebook 開唔到, 就入房開部desktop, 起初都冇事, 不過過左一陣就上唔到網, 我boot過個router, 不過都係唔得!
我雙手唔知仲咩, 比我掂過嘅電腦都死!
可能...或者...關太陽黑子事呢...唔關你事嘅
回覆刪除[版主回覆02/23/2011 13:09:00]如果係關太陽黑子是, 咁即係可能個個電腦都會啦, 但係而家有事嗰D淨係比我掂過嗰D喎!
唔通...你仲勁過太陽黑子...
回覆刪除[版主回覆02/24/2011 12:36:00]我咁勁???