http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從屋企個notebook死左之後, 唔知仲咩番工做嘢都冇晒心機!
本身屋企仲有部desktop, 不過 notebook死左之後, 部desktop第二晚都死埋, 最奇怪就係第三晚部desktop 又得番, 可以上到網! 不過心情都係冇乜, 番到公司都係唔想做嘢!
我以為買左個新電話之後就心情好d啦, 不過都唔差得幾多, 都係冇心機做嘢!
點解呀???買過一部notebook咪得囉...[版主回覆02/25/2011 10:58:00]吓~ 咁嘥??? 我速notebook剛剛換左個keyboard咋, 而且仲好新下架!!!
咁notebook死咗嘛~~~過咗保養未吖?[版主回覆02/25/2011 14:43:00]部notebook係生滕滕前買架, 所以過左成年架喇! 死左, 應該可以整得番.........只要有錢, 就可以起死回生!
咁快啲攞去整啦,唔好悶悶不樂喇[版主回覆02/25/2011 15:20:00]睇嚟都要喇!
係咪你本身心情唔好, 部NB只係導火線咋?[版主回覆02/26/2011 22:13:00]心情都冇乜嘢呀~ 不過就好似冇乜心機咁囉, 如果唔係, 都唔會咁早瞓啦!
不如搵D野搞下呀[版主回覆02/27/2011 15:01:00]真係要諗諗!
點解呀???買過一部notebook咪得囉...
回覆刪除[版主回覆02/25/2011 10:58:00]吓~ 咁嘥??? 我速notebook剛剛換左個keyboard咋, 而且仲好新下架!!!
咁notebook死咗嘛~~~過咗保養未吖?
回覆刪除[版主回覆02/25/2011 14:43:00]部notebook係生滕滕前買架, 所以過左成年架喇!
死左, 應該可以整得番.........只要有錢, 就可以起死回生!
咁快啲攞去整啦,唔好悶悶不樂喇
回覆刪除[版主回覆02/25/2011 15:20:00]睇嚟都要喇!
係咪你本身心情唔好, 部NB只係導火線咋?
回覆刪除[版主回覆02/26/2011 22:13:00]心情都冇乜嘢呀~ 不過就好似冇乜心機咁囉, 如果唔係, 都唔會咁早瞓啦!
不如搵D野搞下呀
回覆刪除[版主回覆02/27/2011 15:01:00]真係要諗諗!