http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為DR話滕滕一定要食晒D藥, 所以食埋聽日, 如果冇再咳, 就可以唔使再食埋"後備"嗰支喇!
食藥咁多日, 滕滕仍然都係痴左咁, 因為佢咬嘢症又番發喇, 又不停張張膠墊咬咬咬!
老豆話佢牙痕出大臼齒, 但係滕滕只係得最尾上下嗰四隻大臼齒未出, 我段估都唔係咁快出埋吓嘛?! 都埋牙痕, 都唔使痴得咁交關吖, 因為佢而家見肉就咬, 咬面, 咬腳, 咬大肶, 咬sofa, 咬膠墊, 乜都咬喎! 我最擔心, 就係張sofa 呀, 我唔想佢未夠兩歲, 就換第三張呀!
又黎過咁大鑊,你快啲保護張梳化啦[版主回覆02/17/2011 12:56:00]唉~
又黎過咁大鑊,你快啲保護張梳化啦
回覆刪除[版主回覆02/17/2011 12:56:00]唉~