http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日終於開工喇, 不過係病住嚟番工, 真係陰公, 臨尾香!
同老闆請左兩個鐘頭病假, 瞓多陣遲d番工! 成day 都係處於一個暈陀陀嘅狀態!
年三十同埋今日, 都出去食lunch, 老闆例牌又係叫龍蝦! 我都已經講到明我食左藥冇咩胃口唔食, 佢就死都要叫, 因為佢唔想出去請食飯都食得咁寒酸! 不過老闆, 你有冇諗過, 你同老闆娘都食唔多嚿, 比晒我地兩個人食, 我地會食到想嘔架, 而家去飲, 見到龍蝦我都洒手寧頭喇!
都係例牌今日有得放早小小, 不過第一日番工, 想準時走都難, 更何況早走!
為開工的你打打氣~~~[版主回覆02/14/2011 14:08:00](Empty)
happy valentine's day[版主回覆02/14/2011 14:08:00] u too!
情人節快樂呀^^[版主回覆02/14/2011 16:03:00]仲未好番, 不快樂!
為開工的你打打氣~~~
回覆刪除[版主回覆02/14/2011 14:08:00](Empty)
happy valentine's day
回覆刪除[版主回覆02/14/2011 14:08:00] u too!
情人節快樂呀^^
回覆刪除[版主回覆02/14/2011 16:03:00]仲未好番, 不快樂!