2011年2月16日 星期三

不知所謂!

"我好心痛囉!" 就係呢句, 我心情由今朝至而家都未好過!


呢句嘢, 係表妹係fb到post 出嚟, 話佢個仔係學校比同學整到又瘀又腫, 佢見到個仔咁, 佢好心痛!


我真係好想叫佢慳d, 好心痛! 乜佢配做人老母咩? 當初咁恨心掉抵梓祐一走了之, 走都唔緊要, 仲要係梓祐面前執嘢走, 攪到梓祐成個童年都有陰影!


我好記得同梓祐去學校旅行, 佢成朝都唔出聲, 問左佢好耐都唔理我, 後來玩車車佢先開心番, 因為佢話個個同學去旅行都有爸爸媽媽去, 佢就冇媽媽.........


又有一次, 嫲嫲梓祐搭巴士, 有個女人又係帶住個小朋友, 個女人見到梓祐咁可愛, 就問佢媽媽係邊, 係唔係番左工. 梓祐一聽到, 就喊住即刻講: 冇! 我冇媽媽架! 我媽媽走左!


亞媽嘅錯, 做成一個小朋友咁大嘅傷害, 而家佢個仔都係比同學打啫, 就話心痛, 佢配做一個好媽媽咩? 如果佢係一個好媽媽, 點解當初佢諗都唔諗就跟左第個男人走? 如果佢係一個好媽媽? 點解落完一個bb又一個bb? 如果佢係一個好媽媽, 點解佢咁樂意做人情婦? 我相信呢個世界係有報應!


5 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月17日 凌晨4:44

    個小朋友好可憐呀 ~
    [版主回覆02/18/2011 10:04:00]有d嘢我都不能磨滅, 更何況係個小朋友, 所以我到而家都唔係好想同佢講嘢! 好似以前咁, 就更加冇可能!

    回覆刪除
  2. 確認咗係情婦喇...?
    [版主回覆02/18/2011 12:21:00]佢以前係情婦, 而且仲好鐘意做第3者! 而家, 唔知, 只有佢自己先知!

    回覆刪除
  3. 唉!!!呢啲咁嘅女人,真係影衰我地啲女人

    回覆刪除
  4. 呢個女人一定有報應, 只係時辰未到咋!!!
    [版主回覆02/21/2011 14:42:00]如果睇到佢衰, 可能我又未必好開心, 因為我地始終由細玩到大, 但係我對佢d行為, 真係唔可以當冇事發生!

    回覆刪除
  5. 可能第時老咗, 佢最錫嗰個仔唔理佢已經係最大嘅報應!!!

    回覆刪除