今日放半日, 同老闆食完飯之後, 就襯住剩餘嘅兩個幾三個鐘就去衝刺!
真係好渴, 渴得真係好交關, 因為呢兩個幾月, 真係一D多餘時間去街都冇, 轉左個工人跟住就公司嘢做到死, 仲要係好似夾定咁, 新工人到先嚟忙到發癲!
原本都打定輸數, 諗住買唔到嘢比滕滕就著番舊年買左未著過嘅比佢著就算, 點不知出奇地買到一件衫同一條褲, 仲要頭先等滕滕瞓左洗埋, 今晚搵個暖風機吹乾, 等聽日有新衫著!
而我呢, 好似真係冇買過嘢而痴左線, 因為我居然連自己最憎嘅啡色都殺埋, 買左對深啡色長BOOT, 除左對BOOT, 可能因為想自己平衡D減低唔鐘意啡色BOOT嘅感覺, 我買左對姣婆紫嘅高跟鞋!
新年最緊要有新衫褲鞋襪內衣褲,我今年個袋都係新架
回覆刪除[版主回覆02/07/2011 23:27:00]你就好啦! 好羨慕呀!
你都可以買到嘢吖,唔洗羨慕喎,不過今年買得5件衫咋~~~
回覆刪除[版主回覆02/08/2011 19:48:00]嘩~ 係因為買到件紫色褸我先開心D咋~
買乜都開心啦)))
回覆刪除[版主回覆02/10/2011 22:38:00]都唔係架, 好過冇咁咋!