2011年2月20日 星期日

水車屋 -- 垃圾!!!

等都等唔切, 一番到屋企, 攪掂滕滕, 自己沖埋涼就即係要post出嚟, 因為食餐飯都要人發火!


今日12點幾, 有電話打嚟, 但係同滕滕換緊片聽唔到, 所以事後打番去, 一聽到接電話嗰個人話"水車屋", 就開始左我火滾嘅對話:


我: 頭先你地打比我, 應該係想coonfirm今晚個booking, 我聽唔到電話所以而家同你地confirm 番, 我姓陳!


水: 小姐, 我地今晚d booking 唔係得你一個姓陳架!


我: 咁你地頭先打嚟, 我而家都係覆番你, 我比個電話号碼你check 番!


水: 你book 左今晚嘅, 係唔係可以confirm 11位大人+4位小朋友


我: 你地同事之前同我講, 到時人斉先confirm 你地架喎!


水: 你最好而家confirm, 因為我地要預位比你地! 你最好上下限預番1-2人!


我: 上下限1-2人? 我book嗰時你同事我同我講過喎! 我落deposit 你地都冇講喎!


水: 小姐, 你唔係唔知間間食肆都係1-2人架啦, 我地公司要你地落deposit 都係想預番位比你地!


我: 咪就係囉, 我都落得$500 deposit 比你地啦, 唔通有好多人唔嚟我都照book咩!


收左線, 真係越諗越興, 咩陳小姐唔係得我一個, 又話間間食肆都係咁!


呢到都未算火滾, 尋晚去到真係唔嚟火都唔係人!


5綜罪


1)入坐6:00, 6:30就已經話7:30 last call, 同我地講8:00交場! 7:15又入嚟講而家last call, 如果有嘢要, 就要即刻落單! 跟住我地話有個經理講過話7:30先last order, 條女先黑住面咁出去! 不過7:30又有人入嚟話last call, 又再講多一次, 8:00要交場!  跟本就係到趕人走!


2)坐左咁耐, 冇人入過嚟執嘢, jump 水都係我地叫, 先入過嚟一次! 我地大人都11個, 成張枱都係吉碟!


3)冇一個伙計唔係黑面, 好似個個都係想: 快d食完快d走!


4)我個仔咁細個, 佢都計$138!!! 我話我嗰個係bb你都要計? 唔係呀化!!!!!!!!!!!! 另外同學個女都係大滕滕幾個月, 都要當小童咁! 真係攪撚錯! 我嘈, 個黑面伙計先減番滕滕一個出嚟! 跟本就係係又收唔係又收!


5)我問個黑衫套裝攞卡片& 投訴電話, 答左我好之後居然唔理我! 當然, 都係全程黑面!


咁出面嘅一間"水車屋", 我估唔到d服務態度差到咁緊要!!! 簡直係垃圾!!!!!!!!


7 則留言:

  1. 差到咁呀???幫你搵到集團網址 : http://www.emperor.com.hk/page.php?p_id=31 寫信去投訴吖
    [版主回覆02/22/2011 12:08:00]我尋日晨早打左去啦, 我前晚嬲到瞓都瞓唔著!

    回覆刪除
  2. 佢比咗咩回應你呀?
    [版主回覆02/22/2011 15:33:00]聽電話嗰個女仔話星期四回覆我!

    回覆刪除
  3. 等佢覆,叫佢比返個交代比你~~~
    [版主回覆02/22/2011 16:32:00]我更係一定要佢比個交代我啦, 都唔知咩服務態度嚟架!

    回覆刪除
  4. 第一時間報導,post上facebook
    [版主回覆02/23/2011 13:11:00]水車屋係FB到冇A/C! 如果有A/C, 我第二日一早就係上面數嗅佢啦!!!

    回覆刪除
  5. POST去你個wall到,等大家都知,或者你post去openrice都得
    [版主回覆02/24/2011 12:51:00]OPEN RICE 需唔需要登記左先架?

    回覆刪除
  6. 你做咗野未呀???咁發瘟都有...
    [版主回覆02/26/2011 22:17:00]第二日朝早就打電話去投訴啦, 我個頭痛到瞓唔到嗰一刻, 就不停諗住點port佢喇!!!

    回覆刪除