http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
老公番通宵, 我就會同滕滕一斉瞓! 當然滕滕好開心啦, 不過我都好開心, 因為同滕滕一斉瞓, 就會有一種好親近嘅感覺, 瞓之前都可以錫下佢咀仔幾啖我先瞓!
就係因為咁, 滕滕好似開始習慣一斉瞓, 而且呢個星期, 佢入睡左一陣之後發現自己係佢自己將床仔到, 就會喊, 要番番去我地將大床到!
我諗我今晚開始, 就要堅決d, 要佢自己係番自己將床到瞓喇, 因為我想比佢知, 只係爸b番左工先可以同我瞓, 爸b係到, 佢就要自己瞓番自己張床仔喇!
一齊瞓, 咁又真係既 sweet 既 ^.^[版主回覆02/25/2011 10:57:00]係呀! 係呀! 其實我都好鐘意同佢瞓架!
咁會唔會嘈到你瞓唔到,聽日無精神返工呢?[版主回覆02/25/2011 10:57:00]如果我唔比佢同我地瞓, 佢嘈一陣就會收聲自己瞓架喇!
咁都好啲,同bb鬥長氣等如辛苦自己[版主回覆02/26/2011 22:14:00]滕滕而家都仲未夠我鬥! 遲d就好難講喇!
一齊瞓, 咁又真係既 sweet 既 ^.^
回覆刪除[版主回覆02/25/2011 10:57:00]係呀! 係呀! 其實我都好鐘意同佢瞓架!
咁會唔會嘈到你瞓唔到,聽日無精神返工呢?
回覆刪除[版主回覆02/25/2011 10:57:00]如果我唔比佢同我地瞓, 佢嘈一陣就會收聲自己瞓架喇!
咁都好啲,同bb鬥長氣等如辛苦自己
回覆刪除[版主回覆02/26/2011 22:14:00]滕滕而家都仲未夠我鬥! 遲d就好難講喇!