2011年2月28日 星期一

人地識我係亞水!

今日中午出去食lunch, 我就順便去藥房到買尿片, 馮小見我問個老闆有冇得剪bar-code, 佢就問我仲咩要咁問, 所以我就同佢講, 有d藥房買pampxxx可以剪bar-code就平多10蚊/20蚊!


講完佢就問個藥房老闆, pampxxx中碼要多幾錢, 老闆答左佢冇買, 跟住我地就去食嘢! 行緊去途中, 馮小姐同我講佢老公識人係藥房做, 佢而家買pampxx尿片只係九十幾蚊一包咋!


我今晚番到嚟同老公講馮小姐老公識人係藥房做, 買尿片平都唔出聲, 真係自私都冇人有, 跟住老公就話, 佢老公個fd識佢地, 又唔識我地, 識我地係亞水咩!


d人真係自Q私囉, 就算人地唔係FD價, 平小小都好吖! 所以真係唔好怪人地有嘢唔話比佢知!


4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月1日 凌晨1:53

    見住你買都唔出聲話幫你買, 呢 d 人真係衰格 !
    一係就唔好講你聽佢有得平啦 ~
    [版主回覆03/01/2011 22:38:00]如果佢見住我買出聲話同我買, 佢就唔使下下都激都我反眼啦~
    佢可能講左都唔知得罪左人架, d人真係豬乸到爆~

    回覆刪除
  2. 你無話佢?比我就同佢講 : 乜你咁自私架,有平嘢都唔分享...
    [版主回覆03/02/2011 10:21:00]你睇我篇blog, 其實都知我今次唔係好嬲, 只係番到屋企同老公講下, 所以我唔會話佢/即時話佢囉!
    再加上佢第一時間同我講佢買尿片咁平, 我個心就諗: 咁又唔怪得佢嘅, 佢咁低人工! 跟住番到屋企同老公講, 老公都話, 算啦, 咁佢地兩個又唔係高人工!
    聽完, 條氣又再冇咁嬲喎!
     

    回覆刪除
  3. 呢啲人拖出去打啦,你仲可以同佢一齊食飯,你個容忍量真係出乎我想像...
    [版主回覆03/02/2011 11:31:00]佢死都要黐住我, 咁我可以點啫~

    回覆刪除
  4. 祈禱
    [版主回覆03/02/2011 12:10:00]天主都幫唔到我架喇  !!!

    回覆刪除