http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今年滕滕利是少左, 原因因為我地約少左朋友拜年, 一嚟又唔舒服, 二嚟老公又要番工, 三嚟老爺唔係到, 冇咩心情去街!
再等埋出年, 滕滕就可以一次過自己拆晒3年嘅利是喇! 拆晒d錢要嚟仲乜? 我諗都係幫佢買下d銀行股咁啦, 不過就唔會當時即刻買, 橫掂都等左咁耐, 我會等個市跌多d嗰時先入!
沒有留言:
張貼留言