http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
唔知滕滕仲要講到幾時呢~ 今日契妹入嚟拜年, 滕滕一見到佢同佢BF, 又指住自己話靚靚喇!
起初著住屋企衫都話比人知佢靚靚, 跟住我就問滕滕: 請問你靚乜呀? 咁都話靚?
跟住亞妹要求同佢換件去街衫, 想同佢影相, 跟住就換喇! 不過, 亞妹話條LEGGING褲好得, 所以就換剩左條褲仔啫~
換完之後, 就係咁同佢地講佢靚靚, 係咁指住件背心講: da(star), da(star), 靚!
唔知講佢自己靚講到幾時呢~
小朋友都係一時時中意講那句說話架,好似我個囝囝,一講開那個字,就幾日都講那個字![版主回覆02/11/2011 12:45:00]佢唔係因為講開嗰個字就嗰個字架, 佢一換完衫, 就要入房照鏡對住笑, 好似好滿意咁呀!
小朋友都係一時時中意講那句說話架,好似我個囝囝,一講開那個字,就幾日都講那個字!
回覆刪除[版主回覆02/11/2011 12:45:00]佢唔係因為講開嗰個字就嗰個字架, 佢一換完衫, 就要入房照鏡對住笑, 好似好滿意咁呀!