2011年2月1日 星期二

比人鬧~

滕滕已經上個星期三開始肚痾, 見佢唔係好緊要所以冇同佢去睇dr!  起初以為唔知係唔係個工人煮d嘢唔乾淨, 所以先攪到滕滕痾, 所以星期六&日, 我自己湊滕滕自己整嘢比佢食, 點不知尋日都仲有痾!


我同dr講, 佢食得, 瞓得冇特別, 只係痾啫, 又冇肚仔痛, 所以我以為佢痾兩三日就會冇事, 但係都已經四五日都仲係咁! dr 問我有冇同佢戒口, 我話冇, 因為佢都仲係可以食咁大碗飯, 又唔係冇胃口! 講完呢句, 個dr就話我: 你個肚唔舒服都戒下口啦, 你唔同佢戒口就更係仲痾啦!  dr 跟住問我仲有冇比奶佢飲, 我話有! 跟住又比dr鬧喇: 奶係有輕瀉架嘛, 佢肚痾你仲比奶佢飲, 更係痾啦!!! 可以嘅話就唔好比奶佢飲喇!!!


我聽到話唔好比奶佢飲, 我即刻O晒咀! 唔比奶佢飲? 唔係嘛?! 最多叫我唔好比奶粉, 比豆奶啫, 更何況滕滕都唔係瀉得好熙要, 一日都係痾4次, 其中兩次係水嚟, 我覺得唔係瀉到連奶都唔好飲嘛!


算啦! 我冇聲出啦! 因為我真係冇同滕滕戒口嘛! 我因為見佢仲咁食得, 戒咩口啫! 所以睇完DR, 今日、聽日同後日, 滕滕都要食粉喇!


 


2 則留言:

  1. 一個bb唔食奶得唔得架?
    [版主回覆02/07/2011 23:28:00]奶嚟講對BB好緊要架!

    回覆刪除
  2. 咁係bb都會扭奶飲架喎,飽都要飲架喎!!!
    [版主回覆02/08/2011 19:50:00]所以DR叫我唔好比奶佢飲, 我都打左個突!

    回覆刪除