2011年2月11日 星期五

你好驚咩? 我夠好驚囉!

原本今日約左老公班舊同事上去其中一個人屋企團拜跟住就出去食飯, 不過因為老爺唔係到, 所以我叫老公打比個主持人同佢講聲! 又咁啱個主持人尋日唔係hk, 所以就打比個屋主個老婆講聲(都係舊同事之一)! 可能係閑談之間, 個屋主老婆知道當時我地同個仔去睇dr, 跟住就第一時間問: 咁你地聽日帶唔帶埋個仔出嚟呀, 而家d菌好勁喎!


因為我知道呢個女人個仔都係病緊, 因為逢係轉天氣, 番風, 佢個仔都會咳得好緊要, 應該係好嚴重嘅氣管敏感, 所以我同老公第一時間聽到佢問滕滕出唔出嚟, 我地就好反感! 因為我地feel到佢怕滕滕傳染比佢個仔!


個個父母都唔想自己個仔女病架啦, 如果滕滕唔舒服, 我都未必會帶佢出去, 但係如果佢咁講到出口, 我覺得有點兒那個囉! 你個仔夠成日咳啦, 你估我唔怕你個仔傳染比我個滕滕咩!!! 佢成日係fb到, 一個月唔夠又話個仔氣管又有事, 你咁講法, 你估你驚d定我驚d吖嗱!


所以我就send左個sms比個主持人同佢講: 我同個仔都唔舒服, 我冚家都唔出嚟! 


1 則留言:

  1. 啲人有時就係咁自私架喇)))
    [版主回覆02/15/2011 10:55:00]所以咪冚家都唔7去囉!

    回覆刪除