2011年2月21日 星期一

好開心見到你地!

星期日同班同學食飯, 雖然比間水車屋攪到我瞓都瞓唔著, 不過見到咁大班人, 又有小朋友係到走嚟走去, 真係覺得好嘈, 嘈得嚟又好開心!


其實, 真係好想大家d老公都可以溝通得到, 因為我老公成日都話同我d朋友、同學冇嘢講, 次次食完飯我問佢悶唔悶, 老公都答我: 唔知喎! 有時我都覺得好冇引, 因為只有我地班同學投入, 而另外嘅一半就..........


唔知使唔使等到老嗰時, 大家d另一半先有計傾呢~


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月22日 清晨5:14

    差唔多啦, 我老公同我 d friends 既老公都無野講。反而, 我老公同我 d friends 有 d 交流。
     
     "小朋友係到走嚟走去, 真係覺得好嘈, 嘈得嚟又好開心!" ==> AGREE!!!
     
    [版主回覆02/23/2011 13:09:00]但係我老公同我D FD都冇乜交流呢~

    回覆刪除
  2. 我老公同我啲朋友都無嘢講架,不過我老公唔悶喎佢話
    [版主回覆02/23/2011 13:10:00]咁你老公投入去你同你D朋友到囉!

    回覆刪除
  3. 投入唔到我估,因為有時問佢嘢,佢好似遊雲咁

    回覆刪除