http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋晚好早就瞓左, 同滕滕10:00就一斉瞓! 以為早d瞓, 就以為個人會精神d, 不過今朝一早起身就頭痛, 趕到班車就仲冇位坐, 而且塊面過敏嚴重左!
過敏地方, 只係限於兩個權骨位, 其他地方冇事, 所以呢兩日塊面就好似小朋友乾燥咁, 紅bob bob!
希望食左藥, 搽左藥膏快d好啦, 因為兩塊面而家都好興下~
點解會過敏嘅?天氣/食物問題?? [版主回覆02/26/2011 22:10:00]我都唔知無啦啦仲乜, 只係知道: 火燙火燙的面珠肉!
我對眼都爛左呀 !!! 紅晒 & 極乾 luck 皮呀 !!! 最初以為濕疹, 之後睇中 e 話係風疹 ~ 有日紅得好勁, d 同事以為我老公打我呀 ~ 極樣衰 ! 你紅卜卜, cute d 啫 ^.^ [版主回覆02/26/2011 22:10:00]最慘唔balance 呢~
我個囝囝成日都係咁樣架!都係比類固醇查,依家都成歲啦,都係無好過呀!唉! 相信食咗藥之後,你會好很多的啦![版主回覆02/26/2011 22:11:00]食左藥, 搽左藥膏就真係好d, 不過今朝未食又起番小小喇!
姻脂都可以慳返,講笑啦!!!食咗藥好返未呀?[版主回覆02/26/2011 22:12:00]我塊面真係乜都冇搽都紅bob bob 呀! 不過紅得嚟唔balance 呢~ 我諗要keep住食兩三日睇下點, 因為今朝冇食又起番小小呀!
今日好啲未呀?[版主回覆03/01/2011 11:02:00]今日好番喇, 不過尋日就堅喇, 兩塊面真係紅bob bob得好緊要, 仲要紅得好靚, 正如你所講,真係姻脂都可以慳返喇!
你有無解究過呢個迷團因乜引起?[版主回覆03/01/2011 12:56:00]都有究竟過, 我諗應該係食左砵酒桶蠔卦, 不過桶蠔我食係冇事, 唔知係唔係加左砵酒嚟煮就勁d呢???!!!
但係你係飲酒架喎,會唔會蠔唔乾淨呀?[版主回覆03/01/2011 14:24:00]d蠔唔乾淨就腸胃炎喇, 唔會淨係比我過敏咁so我啦! 所以我都唔係好明仲咩無啦啦過敏!
點解會過敏嘅?天氣/食物問題??
回覆刪除[版主回覆02/26/2011 22:10:00]我都唔知無啦啦仲乜, 只係知道: 火燙火燙的面珠肉!
我對眼都爛左呀 !!! 紅晒 & 極乾 luck 皮呀 !!! 最初以為濕疹, 之後睇中 e 話係風疹 ~
回覆刪除有日紅得好勁, d 同事以為我老公打我呀 ~ 極樣衰 !
你紅卜卜, cute d 啫 ^.^
[版主回覆02/26/2011 22:10:00]最慘唔balance 呢~
我個囝囝成日都係咁樣架!都係比類固醇查,依家都成歲啦,都係無好過呀!唉!
回覆刪除相信食咗藥之後,你會好很多的啦!
[版主回覆02/26/2011 22:11:00]食左藥, 搽左藥膏就真係好d, 不過今朝未食又起番小小喇!
姻脂都可以慳返,講笑啦!!!食咗藥好返未呀?
回覆刪除[版主回覆02/26/2011 22:12:00]我塊面真係乜都冇搽都紅bob bob 呀! 不過紅得嚟唔balance 呢~
我諗要keep住食兩三日睇下點, 因為今朝冇食又起番小小呀!
今日好啲未呀?
回覆刪除[版主回覆03/01/2011 11:02:00]今日好番喇, 不過尋日就堅喇, 兩塊面真係紅bob bob得好緊要, 仲要紅得好靚, 正如你所講,真係姻脂都可以慳返喇!
你有無解究過呢個迷團因乜引起?
回覆刪除[版主回覆03/01/2011 12:56:00]都有究竟過, 我諗應該係食左砵酒桶蠔卦, 不過桶蠔我食係冇事, 唔知係唔係加左砵酒嚟煮就勁d呢???!!!
但係你係飲酒架喎,會唔會蠔唔乾淨呀?
回覆刪除[版主回覆03/01/2011 14:24:00]d蠔唔乾淨就腸胃炎喇, 唔會淨係比我過敏咁so我啦!
所以我都唔係好明仲咩無啦啦過敏!