2011年2月9日 星期三

lai 左嘢!

尋日去探一個識得好耐嘅老朋友, 以前唔係婆婆, 不過而家係喇, 因為係我好細個個陣, 亞媽搵佢嚟同我&細佬s補習! 呢個sukie 婆婆, 我細個嗰陣佢好錫我, 去大陸旅行, 好多時都帶埋我去, 成日煮塘水比我食, 所以係襯佢屋企, 我都幫佢執屋架!


雖然話就話歲月不饒人, 但係佢個性格都一d冇變, 都係成日都咁開心!


因為老爺過左身, 所以去唔到佢個女到食飯, 我地飲完茶就去左佢屋企嗰個會所到玩喇! 不過唔知就係唔係個會所有小朋友唔舒服, 所以尋日番到屋企, 滕滕就開始咳! 今朝6點幾仲咳醒, 跟住仲嘔潻, 再摸一摸佢, 原來發燒呀, 而且探到103.5度!


第一時間我就開水同佢沖涼, 攞之前睇dr 支退燒水比佢飲! 因為太早, 只可以做呢d嘢啦! 滕滕坐左一陣, 就再瞓到九點幾十點, 之後先同佢去睇dr! 因為睇開嗰個仲未開, 所以打比表姐問佢有冇d咩dr可以介紹! 佢話有一個好堅, 不過打去bkg, 話要等到夜晚7:30! 嘩, 點等呀! 所以唯有另外一個, 呢個就真係攞命, 睇完比左5支藥水, 每支要食5ml! 嘩, 真大獲, 5支每支5ml! 唔知係唔係呢個dr同滕滕唔夾, 滕滕次次食藥都必嘔!


dr話滕滕有小小氣管炎&有小小喉嚨發炎, 但係氣管炎就好快冇事喇, 因為已經過左比我! 滕滕睇完dr番到屋企, 我已經開始feel到條氣速, 係嗰時, 我就已經知道滕滕已經pass左d菌比我! 所以滕滕而家只係仲有小小燒啫, 而且仲好精神係到玩!


4 則留言:

  1. 保重身子呀)))
    [版主回覆02/12/2011 21:17:00]已經睇左自己睇開嗰個DR 喇, 打左支針, 好番好多, 係high住咁好番好多!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月12日 清晨5:53

    食 5 支藥水咁多。邊個 bb 都 嘔啦 ~ 5x5 = 25ml, 差唔多1安 wor ~ 個 e 生真係呀 ~
    [版主回覆02/13/2011 11:59:00]之後睇嗰個DR都話誇啦, 5支咁多! 即係有冇症狀都食左先!

    回覆刪除
  3. 休息多啲喇...
    [版主回覆02/14/2011 14:09:00]都要喇, 食左藥好眼瞓!

    回覆刪除
  4. 休息多D呀...佢哋病我寧願自己頂晒, 餵藥已經夠辛苦, 再加埋佢哋扭計呀, 唔肯食野呀, 唔肯玩...仲要寸步不離咁!真係想C~
    [版主回覆02/14/2011 16:04:00]係囉, 呢兩三晚都冇乜得好瞓呀, 又怕佢發番燒, 又怕佢唔夠暖, 又怕佢熱過頭! 真係暈~

    回覆刪除