2011年2月6日 星期日

"好味! GOOD!"

而家好多時食嘢, 我都要滕滕講: "食!食! 好味! GOOD!", 先至比佢食!


今日我同滕滕換屎片, 我話: "嘩~ 好嗅! 真係好嗅! "


滕滕居然跟住講: "味!味! GOOD!"


我話: "唔係嘛! 好嗅就真! 咩好味呀!"


但係滕滕仍然都仲係話: "味! 味! GOOD!"


3 則留言:

  1. 哈哈,佢其實都唔明咩意思!!!
    [版主回覆02/07/2011 23:18:00]係呀! 所以佢地有時講D嘢真係笑爆咀架!

    回覆刪除
  2. hahahahahaha...咁攪笑?!
    [版主回覆02/07/2011 23:19:00]我都頂佢唔順呀  !

    回覆刪除
  3. 因為味!味!GOOD!之後先會有呢包好野...滕滕嘅邏輯思維好正確喎!
    [版主回覆02/07/2011 23:20:00]係唔係真係咁高先

    回覆刪除