http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
而家好多時食嘢, 我都要滕滕講: "食!食! 好味! GOOD!", 先至比佢食!
今日我同滕滕換屎片, 我話: "嘩~ 好嗅! 真係好嗅! "
滕滕居然跟住講: "味!味! GOOD!"
我話: "唔係嘛! 好嗅就真! 咩好味呀!"
但係滕滕仍然都仲係話: "味! 味! GOOD!"
哈哈,佢其實都唔明咩意思!!![版主回覆02/07/2011 23:18:00]係呀! 所以佢地有時講D嘢真係笑爆咀架!
hahahahahaha...咁攪笑?![版主回覆02/07/2011 23:19:00]我都頂佢唔順呀 !
因為味!味!GOOD!之後先會有呢包好野...滕滕嘅邏輯思維好正確喎![版主回覆02/07/2011 23:20:00]係唔係真係咁高先
哈哈,佢其實都唔明咩意思!!!
回覆刪除[版主回覆02/07/2011 23:18:00]係呀! 所以佢地有時講D嘢真係笑爆咀架!
hahahahahaha...咁攪笑?!
回覆刪除[版主回覆02/07/2011 23:19:00]我都頂佢唔順呀 !
因為味!味!GOOD!之後先會有呢包好野...滕滕嘅邏輯思維好正確喎!
回覆刪除[版主回覆02/07/2011 23:20:00]係唔係真係咁高先