今日基本係尾二堂play group, 不過因為下個星期要送老爺, 所以對我地嚟講係 last 先啱!
滕滕呢堂, 好似已經開始可以順住個勢去, 老師唱歌拍手, 佢都肯跟住一斉拍, 做運動都係肯住一斉做, 不過, 間唔中都仲有指住d車要去玩! 但係, 我同佢講你睇下老師, 睇下老師, 咁都可以頂到一陣分散佢注意唔好理d車車!
唉~ 最後一堂先嚟ok, 玩嘢咩!
可能真係我個樣嘅問題, 上咁多堂, 我同一個媽咪稍為吹到水都冇! 可能本身我唔係好同陌生人講嘢, 又再加上我個樣唔善良, 所以亦都冇人主動同我講嘢啦! 學家姐話事計, 人地睇到我個樣, 都唔會主動走埋嚟!!!
笑多啲囉
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 12:35:00]唔笑! 我唔係好鐘意對住人微笑, 成個傻婆咁!
不過, 算啦, 你話恨唔恨識多d媽咪, 我又覺得冇咩, 隨緣啦!
極唔友善嘅樣係你標記...識落先知!kaka...
回覆刪除[版主回覆03/12/2011 09:54:00]你話幾大獲吖!極唔友善喎!
過客 o黎 ga 姐, 之後都大家各有各忙, 相處 10幾堂姐, 唔使咁認真啦 ~ 我上 playgroup 都唔會扮熱情四維 social。返工都夠 tired, 上 playgroup 唔使 lu卦!
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 15:28:00]我又唔係鐘意4圍同人吹水喎隻~ 不過, 我只係覺得d人睇見我, 就已經唔會行埋嚟同我講嘢啫 !