http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我由上個月中, 已經開始淘, 淘到我好似癲左咁!
因為我買左呢d嘢........
1)兩件褸
2)三條褲
3)兩條頸巾
4)帽一頂
5)鞋兩對, 紅藍各一對
6)剪髮圍巾
7)手套兩對
8)車車雨衣一件
9)火車玩具一set
10)熙媽介紹我嘅4本車車書仔
11)最離譜就係呢set嘢, 因為我個fd係美國買比滕滕, 未計運費都要HKD1600, 而家, 我只係RMB205淘左番嚟!
12)最後, 就係又買多成5條戒片褲比滕滕!
直到今日, 我覺得我真係要收手, 因為我已經真係淘痴左!!!
我唔想禁住你喎...有好野我又想share俾你...你有好野又預埋我咁先開心架嗎~ 可唔可以俾剪髮圍巾條link我呀?thx~[版主回覆03/26/2011 13:51:00]但係我已經覺得自己開始有d過份.............
全部都買比滕滕,自己無份嘅?[版主回覆03/26/2011 13:51:00]我只係買左d快乾甲油比自己同埋送比朋友仔, 冇其他喇!
唔好....淘多d好呀,一齊淘啦~[版主回覆03/26/2011 13:52:00]d嘢真係好似買極都未買完咁呀! 買完一樣, 又好似另外一d又需要咁!
我都係癡左線呀!!!! 買到我自己都驚呀 !!! 4本車車書仔 => 可以比條 link 我嗎? thank you ![版主回覆03/28/2011 20:51:00]所以唔使出街都大獲啦!!! http://item.taobao.com/item.htm?id=5889743362 你叫佢寄之前包裝包得好D呀, 我有一本爆輪, 我朋友就有兩本爆輪呀!!!
wakaka !我都中咗淘毒,我哋做咗 mami 之後;極少時間逛街買嘢,淘寶真係好啱我哋呢班 "宅媽"[版主回覆03/28/2011 20:52:00]出襯去都係"FAST WALK", 真係想睇多D嘢都唔得呀!!!
都係我衰,教你淘寶,累咗你?? 但又好似幫咗你咁!!![版主回覆03/28/2011 20:53:00]你唔教我, 我手遲早都識架啦! 睇下早D知道比人搵苯定係遲D先知啫~
我唔想禁住你喎...有好野我又想share俾你...你有好野又預埋我咁先開心架嗎~
回覆刪除可唔可以俾剪髮圍巾條link我呀?thx~
[版主回覆03/26/2011 13:51:00]但係我已經覺得自己開始有d過份.............
全部都買比滕滕,自己無份嘅?
回覆刪除[版主回覆03/26/2011 13:51:00]我只係買左d快乾甲油比自己同埋送比朋友仔, 冇其他喇!
唔好....淘多d好呀,一齊淘啦~
回覆刪除[版主回覆03/26/2011 13:52:00]d嘢真係好似買極都未買完咁呀! 買完一樣, 又好似另外一d又需要咁!
我都係癡左線呀!!!! 買到我自己都驚呀 !!!
回覆刪除4本車車書仔 => 可以比條 link 我嗎? thank you !
[版主回覆03/28/2011 20:51:00]所以唔使出街都大獲啦!!! http://item.taobao.com/item.htm?id=5889743362 你叫佢寄之前包裝包得好D呀, 我有一本爆輪, 我朋友就有兩本爆輪呀!!!
wakaka !我都中咗淘毒,我哋做咗 mami 之後;極少時間逛街買嘢,淘寶真係好啱我哋呢班 "宅媽"
回覆刪除[版主回覆03/28/2011 20:52:00]出襯去都係"FAST WALK", 真係想睇多D嘢都唔得呀!!!
都係我衰,教你淘寶,累咗你?? 但又好似幫咗你咁!!!
回覆刪除[版主回覆03/28/2011 20:53:00]你唔教我, 我手遲早都識架啦! 睇下早D知道比人搵苯定係遲D先知啫~