2011年3月25日 星期五

搵人"禁"住我呀!!!

我由上個月中, 已經開始淘, 淘到我好似癲左咁!


因為我買左呢d嘢........


1)兩件褸




2)三條褲





3)兩條頸巾




4)帽一頂



5)鞋兩對, 紅藍各一對



6)剪髮圍巾



7)手套兩對



8)車車雨衣一件



9)火車玩具一set



10)熙媽介紹我嘅4本車車書仔



11)最離譜就係呢set嘢, 因為我個fd係美國買比滕滕, 未計運費都要HKD1600, 而家, 我只係RMB205淘左番嚟!



12)最後, 就係又買多成5條戒片褲比滕滕!


直到今日, 我覺得我真係要收手, 因為我已經真係淘痴左!!!


6 則留言:

  1. 我唔想禁住你喎...有好野我又想share俾你...你有好野又預埋我咁先開心架嗎~
    可唔可以俾剪髮圍巾條link我呀?thx~
    [版主回覆03/26/2011 13:51:00]但係我已經覺得自己開始有d過份.............

    回覆刪除
  2. 全部都買比滕滕,自己無份嘅?
    [版主回覆03/26/2011 13:51:00]我只係買左d快乾甲油比自己同埋送比朋友仔, 冇其他喇!

    回覆刪除
  3. 唔好....淘多d好呀,一齊淘啦~
    [版主回覆03/26/2011 13:52:00]d嘢真係好似買極都未買完咁呀! 買完一樣, 又好似另外一d又需要咁!

    回覆刪除
  4. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月26日 上午8:20

    我都係癡左線呀!!!! 買到我自己都驚呀 !!!
    4本車車書仔 => 可以比條 link 我嗎? thank you !
    [版主回覆03/28/2011 20:51:00]所以唔使出街都大獲啦!!! http://item.taobao.com/item.htm?id=5889743362 你叫佢寄之前包裝包得好D呀, 我有一本爆輪, 我朋友就有兩本爆輪呀!!!

    回覆刪除
  5. wakaka !我都中咗淘毒,我哋做咗 mami 之後;極少時間逛街買嘢,淘寶真係好啱我哋呢班 "宅媽"
    [版主回覆03/28/2011 20:52:00]出襯去都係"FAST WALK", 真係想睇多D嘢都唔得呀!!!

    回覆刪除
  6. 都係我衰,教你淘寶,累咗你?? 但又好似幫咗你咁!!!
    [版主回覆03/28/2011 20:53:00]你唔教我, 我手遲早都識架啦! 睇下早D知道比人搵苯定係遲D先知啫~

    回覆刪除