2011年3月23日 星期三

公司的菜!

其實唔只係我個人痴線, 連我係公司種嘅紫羅蘭一樣都係痴線嘅!



我已經越種越多, 原本只係幾棵, 而家變左咁多棵! 好似生仔咁, 生完又個又一個............



我話D紫羅蘭痴左線, 係因為開緊花嘅, 唔係今時今日先開花, 而係不停咁開, 死完又再開, 已經係咁開左成兩個幾月喇!



我已經成個幾月冇落肥喇, 但係都仲係開(痴)唔停! 唔通痴左真係冇得醫?!



最過份就係有D生到塊葉好似成棵菜咁大!



我隻手自問都唔係細隻, 但係我估唔到我而家好似係公司種緊菜咁囉!



 


6 則留言:

  1. 你就好啦,啲花開得咁茂盛 (個"茂"字,我問咗5個人都無人識答我,之後我見有個同事瞓梗覺,拍醒佢,用一種好惡嘅語氣問佢個"茂"字點寫,佢居然識寫呀...一個瞓梗覺嘅人,仲清醒過一班玩梗電腦嘅人,唉!!!成班仲係到歡呼梗 )
    [版主回覆03/25/2011 15:01:00]哈! 原來就算係醒左, 都未必係醒架!!!
    我以前係舊公司仲痴, 種下種下, 種左廿幾三十棵出嚟, 嗰時就真係比人鬧喇!!!

    回覆刪除
  2. 通常經我手種啲花花草草都好快死=.=
    [版主回覆03/25/2011 15:10:00]咁大獲!!! 我好鐘意種花架!

    回覆刪除
  3. 我連辣椒都可以種死架hehe...
    [版主回覆03/26/2011 13:56:00]仲辣椒........有得諗喎, 個工人好鐘意食架, 咁種左咪連買都唔使買囉, 咁又慳番d喎  !

    回覆刪除
  4. 香草咁難死嘅植物都可以比我整死,屋企得返一盆仙人掌,如果仙人掌都死埋,我真係............
    [版主回覆03/26/2011 13:57:00]試下放係第二個位種, 因為有時可能空氣唔流通都會架!

    回覆刪除
  5. 我已經放係窗邊架喇
    [版主回覆03/28/2011 20:47:00]咁不如又轉下位啦! 可能或者有奇蹟都唔定架!

    回覆刪除
  6. 好,我試下擺房吖
    [版主回覆03/29/2011 15:32:00]四圍擺下啦, 有時唔同時節, 又唔同架!

    回覆刪除