2014年6月12日 星期四

其實係唔係我個人問題呢?

早兩個星期同老闆講番廠嘅問題, 佢個外甥原來已經唔係第一次訂D紙箱番嚟係錯size, 即係錯左嘅size 照收貨!

因為公司呢排冇乜錢, 老闆心情唔多好, 所以就係因為佢"外甥見d紙箱錯size 都照收貨" 呢件事, 我無啦啦比老闆小左一大輪, 話我點解做多小小嘢都唔想去做! 一個人做多小小嘢都唔係問大問題, 點解我唔主動去攞嚟自己做!  請問, 點解不嬲都係林生跟開訂紙箱, 仲咩事無啦啦我就去搶佢D嘢嚟做咩??? 關我乜事??? 不嬲都唔係我訂紙箱, 而家佢訂錯size, 關我撚事咩!

我做錯比人鬧我冇嘢好講, 但係我冇做錯, 我理九得你邊乜水, 邊個無啦啦搵我嚟出氣就唔得!  因為佢係老闆, 所以我冇反佢枱, 但我就好串咁覆佢: 如果你係想我以後去跟訂紙箱的話, 係冇問題架, 但係唔該麻煩你就同林生講一聲, 訂紙箱一事就以後由陳小姐去做!

當我用whatsapp覆左老闆之後, 直到而家兩個星期, 我冇搵過我老闆, 有嘢都唔七問佢自己攪掂! 

係公司, 個會計我睇佢唔順眼, 係老闆面前扮可憐扮弱者, 份人又假, 又污糟立塌! 我冇攪佢時佢就同老闆講我d假好難計! 而馮小姐, 日日新鮮, 每日都有問題, 但個個問題跟本就唔應該由一個做左7年嘅人去問!

唉~ 究竟係我嘅問題定係人地嘅問題??? 我而家日日番工都冇嘢可以同佢地講!

沒有留言:

張貼留言