2014年6月14日 星期六

Oh~ 有d surprise~

滕滕耐唔耐都會攞白紙去畫下畫, 有d就送比老師, 有d就送比我, 有d就送比嫲嫲!

大大話話都好似學左畫畫差唔多有兩年, 兩年嚟嘅學習, 真係原來有收獲嘅!

呢副畫, 滕滕叫我教佢畫隻船, 咁我就畫左一隻船, 而佢就自己畫多隻船, 再加d煙, 再加埋個陀係兩隻船下面! 見佢畫左d 魚係係下面, 我就用我麻麻地嘅畫功去教佢條魚尾, &加小小魚鱗!

 
 
最堅嘅, 就係滕滕問我點樣去畫風, 大佬, 我真係唔識點樣去畫風喎, 我只係話, 張d頭髮畫到飄起晒, 應該就代表有風啦!

講完我就覆個whatsapp, 點不知轉頭佢就已經畫左好多樓係個背景到!



嘩~~~ 我覺得好靚呀!

雖然好靚, 但係有D嘢我都教佢去執執, 執左之後就更加完美喇!

2 則留言:

  1. nigel 同滔滔應該用同一套教材的。滔滔最近都有畫類似的, 但無nigel 畫得咁豐富完整。風滔滔佢畫左類似龍卷風既野。應該老師教佢。

    其實 nigel d 畫真係好好, 要多培養呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知佢對畫畫有興趣嘅, 因為佢成日都問我攞紙話要畫~

      佢鐘意嘅咪畫多D囉, 我尤得佢, 又唔會迫佢~

      刪除