一年嘅時間變化真係好大, 舊年滕滕都仲未敢"未"水, 但係今年我只係同佢去過3/4次游水啫, 佢就叫我同佢"未"水, 玩左一陣仲叫我"禁"住佢係池底唔好比佢升起, 等佢忍唔住時先比佢升番上嚟!
我個心諗你都幾夠薑架喎, 叫我"禁"住你係池底!
個救生員聽到滕滕咁樣同我講, 就忍唔住嗌落嚟教滕滕游水喇, 叫佢唔好揸住個鼻, 要用個鼻嚟噴氣, 咁就唔洗驚個鼻入水啦! 哈哈~ 估唔夠個救生員哥哥都幾鐘意滕滕喎!
游游下之際, 開晒大聲公話叫D人上池唔好再游要轉池, 因為發現嘔吐物喎! 真係吊那星囉, D人咁冇公德心架!!! 轉左池一陣, 係我游緊水之際, 個救生員哥哥又過嚟喇, 仲叫滕滕過去佢前面, 教番佢一兩下喎, 點不知呢隻豬仔驚囉, 第一時間叫我一齊去先敢去!
我真係估唔到, 滕滕份人某方面就咁有自信, 一叫佢單拖行埋去某D人到, 佢就驚到滕滕震喎! 可能我真係比得太多新聞報導, 有關太多拐子佬嘅case 比佢睇喇!
滕滕係岩的! 有D小朋友比粒糖佢就跟人走GA LA!
回覆刪除我想佢識得去分, 邊方面應該有勇氣D, 邊方面要去防避! 因為如果第時真係要去叩門搵學校, 我唔想佢成日都要媽咪呀......
刪除......雖然我都知道難D, 因為佢都仲咁細個, 不過我希望洗佢腦洗得多D, 希望會好D~