2014年6月9日 星期一

又一無聊佳作~

其係我個人係唔係不甘寂寞呢, 因為我成日都好無聊去攪好多新意思! 自從我上一次張D蚊膏溶左佢倒入去個吉唇膏樽唔洗用手搽之後, 到左而家, 我又諗到又有新嘢玩喇!

星期六去上英文班, 滕滕又有個同學配左佢嗰副眼鏡!



一個就全透明+紅, 一個就透明綠+橙, 我見到佢地咁襯, 我都好開心囉, 所以今日我番到嚟見到滕滕另外嗰副眼鏡咁悶, 我就問佢想唔想我同佢油一油喇!



哈哈~ 我都覺得唔錯呢!

沒有留言:

張貼留言