契妹嗰兩條褲, 由上星期六開始問個賣家補番發比我未, 問到星期一, 足足玩九左我3日!
一問佢, 佢就問我快遞no., 答晒佢要問嘅資料之後就冇影, 問極都唔覆, 一覆又再問我快遞no., 我再答佢, 跟住佢又唔覆, 過左成個鐘佢又再問我咩事! 大佬, 唔火嚟就假啦吓嘛, 再問佢, 佢就比個補貨快遞no. 我, 第二日一check話唔啱, 再問番個賣家, 佢又問我咩事, 我講晒之後又唔答, 再問左十幾次, 佢先答我個no.唔啱嘅!
今日契妹終於都問我佢嗰兩條褲點喎! 我第一句答佢, 我真係好想吊佢老母囉, 問極都唔覆, 覆我就係錯嘅, 再問又唔理我! 想點很樣呀!!!
我同契妹講過啦, 叫佢唔好去換貨啦, 又唔聽人講, 條褲咁平仲要叫人同你換貨, 你係佢都唔老嚟啦! 而家咪唯有等囉!
橫掂契妹成日都話佢唔趕嘛, 我就尤九個賣家發貨又好, 唔發貨又好, 等我得閑先追下一次囉!
契妹知道我火嚟之後, 就冇再問我喇! 更係啦, 今次真係攪著我囉! 如果係我親細佬, 我鬧左佢九年喇!!!
沒有留言:
張貼留言