2014年6月24日 星期二

百思不得其解 II

契妹嗰兩條褲, 由上星期六開始問個賣家補番發比我未, 問到星期一, 足足玩九左我3日!

一問佢, 佢就問我快遞no., 答晒佢要問嘅資料之後就冇影, 問極都唔覆, 一覆又再問我快遞no., 我再答佢, 跟住佢又唔覆, 過左成個鐘佢又再問我咩事! 大佬, 唔火嚟就假啦吓嘛, 再問佢, 佢就比個補貨快遞no. 我, 第二日一check話唔啱, 再問番個賣家, 佢又問我咩事, 我講晒之後又唔答, 再問左十幾次, 佢先答我個no.唔啱嘅!

今日契妹終於都問我佢嗰兩條褲點喎! 我第一句答佢, 我真係好想吊佢老母囉, 問極都唔覆, 覆我就係錯嘅, 再問又唔理我! 想點很樣呀!!!

我同契妹講過啦, 叫佢唔好去換貨啦, 又唔聽人講, 條褲咁平仲要叫人同你換貨, 你係佢都唔老嚟啦! 而家咪唯有等囉!

橫掂契妹成日都話佢唔趕嘛, 我就尤九個賣家發貨又好, 唔發貨又好, 等我得閑先追下一次囉!

契妹知道我火嚟之後, 就冇再問我喇! 更係啦, 今次真係攪著我囉! 如果係我親細佬, 我鬧左佢九年喇!!!

沒有留言:

張貼留言