2014年6月24日 星期二

沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅客!!!

呢個仆街都算賤喇, 尾數未找, 仲要聲大夾惡咁打嚟間接鬧我八婆, 男人之中, 佢都算係仆街中嘅仆街囉!

嗰單貨都係港紙萬幾蚊之嘛, 個幾兩個星期前都已經知道咩時間出貨架啦, 點解呢個男人冇品得咁交關!

嗰次之後, 佢都冇面目嚟搵我啦, 有咩事都搵個女人打電話嚟, 擺明上次就係鬧我八婆!

上星期一, 呢個仆街佬搵我老闆其中一個合作開嘅話想要數期喎! 我又真係唔係好明喇, 佢把口大口氣嗅到話自己有幾勁有幾勁, 又話出嚟做左生意咁耐冇人唔識佢! Oh sorry, 我同我老闆真係唔識你囉, 尤其係我老闆! 其實, 佢咁撚勁, 咪唔好R數期囉, 仆街!

老闆叫我覆佢做L/C 30日, 我就諗住拖下佢, 星期五放工先覆佢, 點不知佢心急到星期五早上直接打比老闆想話係30% deposit & 20 days credit  balance! 
我真係其差一著, 冇諗過個一個男人心急成咁! 而我, 就覆左佢係40% deposit!

個撚樣, 星期六朝早已經睇左我比佢個mail, 亦冇咩回覆, 但係點不知老闆同我講, 個撚樣今日下午嚟公司!

R爛腳咁男人見得多, 上到門去R爛腳唔怕醜嘅亦唔少, 呢個仆街就係其中一個喇! 當啱呢幾日落雨, 今日我著左短褲, 所以就可以避開唔洗見佢!

我做女人都算大方, 之前比個仆街鬧過我八婆, 上星期我都可以當冇咩特別咁SEND個MAIL比佢 thank you佢個enquiry! 另一方面亦都可以講我冇得揀, 明知佢係鬧我八婆, 但我都冇得選擇要send mail比佢!  我大方, 並不代表對方都係一樣, 因為個仆街冇覆我就直接打左比老闆, 所以, 其實我深深處係更加憎佢!

馮小姐見到個仆街話番比我知, 明乎其實一睇個樣就知佢黑人憎, 所以我好慶幸我唔需要見佢! 就連萬幾蚊港紙都找唔到, 仲打去鬧人唔出貨比佢嘅仆街, 我真係睇唔起佢!

沒有留言:

張貼留言