2014年6月8日 星期日

毅力

我真係估唔到我個滕滕其實都幾堅下, 尋日就玩"未"水, 今日就玩跌冬瓜!

去流冰真係要等埋老公先去得, 因為滕滕實在太重, 平路佢跌我都仲可以拉一拉實佢, 但係著住對冰鞋, 我真係怕我顧得掂自己時顧唔到佢!

等等等, 滕滕等左兩個星期, 終於都等到去流冰喇, 同老豆一入去冰場, 就已經話唔洗拖住喎! 大佬, 你有冇咁堅架~ 你睇到人地流得咁疏乾, 你就以為好容易架喇, 你真係實在太高估自己喇! 所以未踩夠半個鐘, 就已經跌到眼鏡都爛埋, 面都損左!

我問個老豆囉, 你係後面跟住架, 點解佢會跌到咁架???



滕滕個決心都幾堅下, 跌到咁都冇喊, 仲繼續踩踩踩! 跌完起身又再踩, 踩兩下又跌又再起身踩, 佢嘅毅力真係唔係講少!  而呢種性格就真係唔似佢老豆喇! 佢老豆, 做唔到就比我做囉, 未識我時, 做唔到就唔做喇!  剛好同滕滕相反!



踩左個半鐘一出嚟, 滕滕條褲個pat pat居然濕晒, 因為成日跌, 所以濕晒, 而我個心酸左一下~ 點解咁跌法你都仲要繼續架, 你個pat 唔痛架咩?!

流冰完第一時間就係想去老公副眼鏡嗰到整番副眼鏡, 因為其實我地流冰前已經去滕滕買眼鏡嗰到較過一次副眼鏡架喇, 玩完流冰, 嗰間嘢已經close 左, 所以唯有去第二到啦, 點不知行過間眼鏡舖, 老公話入去睇下d副, 點不知撞到個舊同事個老公轉左嚟呢邊呢間舖到喎! 咁就更係當然麻煩佢幫滕滕整下副眼鏡啦!



早兩個月我已經係d代購到物色緊d超比滕滕, 我希望可以搵到酊超係可以套係滕滕而家副眼鏡上面嘅, 但係個答案多數係冇囉, 而我問朋友個老公, 佢話小朋友嘅太陽眼鏡有d款係可以換有度數嘅眼鏡片架! Yeah~~~ 我一聽到都不知幾開心囉!!!

結果, 我就買左呢副比滕滕喇!

因為7月中我地又去見醫生喇, 到時如果滕滕要換鏡片時, 到時就又要洗一大筆, 兩副普通片, 一副太陽眼鏡片! 計到條數都好肉痛下, 不過佢要換鏡片, 就代表佢對眼有進步, 所以我想痛D喎!!!

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢MAN唔MAN我就唔知, 但係我覺得佢都係唔會放棄嗰D人嚟~

      我希望佢第時大個都係咁就好喇!

      刪除
    2. 唔會放棄嗰D人 => 好難得 ga! 大個都係咁, 做阿媽既憂心少好多!

      刪除