2010年10月14日 星期四

你番嚟我懷抱喇~

呢幾日滕滕唔知仲咩咁high, 到左瞓覺時候都仲係high 爆, 叫極佢好覺豬喇, 停左都冇十秘就又再嚟過, 又坐又企係到, 又叫又講嘢, 成日舉起個pat, 總之就冇停過!


今晚就仲痴線, 係我問個工人仲咩仲有人打嚟我屋企嗰時, 就不停咁係張床到跳, 跳到出晒汗, 我講嘢越大聲, 佢就跳得越high!


由尋晚開始, 我就抱番住佢瞓, 而今晚都係! 所以你唔好再係咁, 如果唔係, 你就冇得瞓我地床覺豬喇~!


 


1 則留言:

  1. 好咯好咯,你又可以抱住滕滕瞓咯
    [版主回覆10/15/2010 10:45:00]係呀, 我抱住佢, 佢就郁都冇得郁架喇!

    回覆刪除