http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日孖妹行cat walk, 表姐叫我幫佢同佢地影相!
滕滕就開心到不停咁行嚟行去! 家姐同亞妹真係有分別, 家姐就真係家姐, 大表姐好鐘意同滕滕玩, 會好照顧佢, 但係細表姐就好少, 都冇乜理滕滕!
有時生對孖嘅出嚟都幾開心, 唔使分開兩次生, 不過有時就真係唔係好過引, 因為樣樣嘢都有比較, 呢個又話嗰個靚d佢唔靚, 一陣又話點解要佢先唔係我先, 基本上九十幾樣嘢都要爭得一餐, 不過好似我同細佬咁, 就算唔係三胞胎, 都由細爭到大、打到大, 所以總之多左一個就係咁!
滕滕好似一隻甩繩馬騮[版主回覆10/12/2010 16:24:00]佢可能比人禁固左好耐, 所以真係一甩繩, 就變左隻馬騮!
看到兩個得意的孖囡,又另我令起我的孖b啦,如果他們順利的出世,現在已經兩歲半啦! [版主回覆10/14/2010 09:15:00]唔好咁啦, 佢要只不過係同你地冇緣份啫~ 而家囝囝咁得意又可愛, 得閑就諗佢多d, 唔好再諗番以前d嘢啦, 要向前望!
回覆刪除滕滕好似一隻甩繩馬騮
[版主回覆10/12/2010 16:24:00]佢可能比人禁固左好耐, 所以真係一甩繩, 就變左隻馬騮!
看到兩個得意的孖囡,又另我令起我的孖b啦,如果他們順利的出世,現在已經兩歲半啦!
回覆刪除[版主回覆10/14/2010 09:15:00]唔好咁啦, 佢要只不過係同你地冇緣份啫~
而家囝囝咁得意又可愛, 得閑就諗佢多d, 唔好再諗番以前d嘢啦, 要向前望!