今日老公番工, 所以表姐叫左我出去食DINNER! 而且, 又係尋日嗰D腳! 佢一家4口 + 佢介紹agent 比我嗰個fd 一家3口(佢老公尋晚冇嚟, 但今晚係到) + 我 & 滕滕!
我帶埋滕滕飯, 去到嗰到先餵佢食, 一路食, 表姐個FD就話滕滕食飯好定, 冇郁嚟郁去, 再過一陣, 個FD個老公就話滕滕幾好, 啖啖隊到埋個咀到都食, 冇抗拒、冇唔食, 食到食完為止! 到滕滕食完, 就到我地食, 所以我就比左D膠飯碗佢自己係到玩嚟玩去, 咁我就可以食嘢, 雖然陣中滕滕就更係有整D嘢落地下啦, 但係佢都算係咁, 起碼我可以食到嘢, 而表姐個FD同佢老公, 又讚滕滕幾定, 唔多攪嘢, 如果生多個係咁, 咁佢都考慮生多個!
其實我好多時都唔覺得滕滕定, 因為佢都總有攪嚟攪去嘅時候, 不過耐唔耐有時佢都還可以接受! 而且有時滕滕又會扭計咁想要D咩, 而我又唔係樣樣嘢都會比佢, 但係滕滕知道我係唔會比佢之後, 佢又好無可奈何咁算!
又好多時, 亞爸亞媽都話滕滕聽我講, 但係我仍然都覺得佢仲有改善空間, 而且仲可以乖D, 但係好無奈佢係一個男仔, 而我知道男仔都係比較活潑D, 所以我又唔覺得佢又有幾聽話!
唔知係唔係我要求高? 因為家姐話我好多 rules 同規矩, 唔可以咁又唔可以咁, 成日要聽我講咁, 嗰樣又要咁, 都係"NO媽"! 老豆又話我惡死, 成日好惡咁話滕滕! 但係我有我嘢原則, 講左係咁就係咁, 所以滕滕而家唔算係曵到我話唔聽! 所以有時係到諗, 唔通佢有時聽我講已經都算係幾好? 唔係呀化, 佢只不過係有時咋喎!
對一個bb唔洗要求咁高吧!!!如果唔係曵得太厲害,由得bb自由發揮啦
回覆刪除[版主回覆10/25/2010 15:04:00]你唔知, 佢地好識睇眉頭眼額架, 如果唔係咁, 佢地就好得戚架喇! 仲要係成日挑戰我地嘅底線!
有時呢, 唔係唔想對佢哋放鬆d, 因為佢哋實在太精伶喇, 一放咗會收唔返, 真係怕到時返唔到轉頭!
回覆刪除[版主回覆10/26/2010 14:48:00]真係! 真係!